Ze zijn wat kleiner van maat, maar smaken prima

Top! Bedankt! Ik ga vanmiddag meteen even kijken!vana schreef:Jasper, bij sommige Vomars verkopen ze een aantal Amerikaanse producten zoals Mountain Dew en Skippy pindakaas.
Volgens mij zitten er bij jou in de buurt ook twee Vomars, dus je zou het daar eens kunnen proberen. Het staat bij de uitheemse producten.
Marjon
Dat heb ik hier allemaal nog nooit gezien, behalve dan kaas. Vooral Conimex zou ik hier graag willen zien, dat gebruikte ik altijd veel. En Nutella is overigens niet Nederlands, hoe graag we dat misschien ook zouden willen, maar het is Italiaans.Loek schreef:Speculaas zie je hier in de omgeving vaak in de supermarkt, maar ook veel NL kazen (echt uit Nederland, niet van die nep "Dutch Cheese" uit Wisconsin), Nutella, Droste chocola, beschuit, indonesische kruiden van Conimex, de Ruyter hagelslag (bij de cake en bak artikelen), muntendrop.
Wel bandido ofwel ga je niet veel shoppen ofwel loop je in een draf door want heb inderdaad in Publix en Fresh market behoorlijk wat Nederlandse en belgische produkten gevonden inclusief speculoos (ook bij Kroger) en Droste!Dat heb ik hier allemaal nog nooit gezien, behalve dan kaas
Ik ga graag een keer mee shoppen dan, want kennelijk mis ik een hoop!bart1 schreef:Wel bandido ofwel ga je niet veel shoppen ofwel loop je in een draf door want heb inderdaad in Publix en Fresh market behoorlijk wat Nederlandse en belgische produkten gevonden inclusief speculoos (ook bij Kroger) en Droste!