Ik heb geen ervaring met desbetreffend visum maar wel met visa attorneys en als de forum leden aangeven dat dit visum wel eens problemen op zou kunnen leveren zou ik eens een andere visa attorney raadplegen voor een second opinion.De migration lawyer was zeer positief over onze kansen.
Jaarlijks heb ik contact met diverse mensen die geen visum hebben gekregen hoewel hun visa attorney aan had gegeven dat het geen probleem zou zijn.
Zo werkt het vaak, je bent een eenmalige klant, je betaalt en als het visum wordt afgewezen dan kunnen zij er niets aan doen, dat is de gedachtengang. Dus waarom zouden ze het niet ' proberen' . Als ze zeggen, het zou wel eens niet kunnen lukken dan zijn ze inkomsten kwijt. Lukt het dan is het meegenomen, lukt het niet, dan is het de schuld van het consulaat want die hadden het eigenlijk goed moeten keuren, zij kunnen er niets aan doen. Wat ik af en toe aan aanvragen zie dan komt het meer de kant van oplichting uit dat ze zo'n aanvraag indienen en er geld voor vragen. Ze weten al voor 99% zeker dat het niet goedgekeurd gaat worden en toch dienen ze het in en de klant betaald.
Mijn advies naar aanleiding van de commentaren van de leden, een second opinion waarbij je goed aangeeft wat je doet en wat de bedoeling is.