Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis PyTh: korte rondtrip Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
PyTh
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis PyTh: korte rondtrip Florida.

Bericht door PyTh »

Hallo Mensen,

Ben nieuw hier en heb al wat topics doorgelezen, maar kom toch nog even wat informatie inwinnen voor onze korte rondtrip door Florida eind April-begin Mei.

Ik heb voor mijn werk een Sales Kickoff in Orlando en het plan is om daarna van 23 April tot 2 Mei een tour door Florida te doen.
Vliegen retour op Orlando en hebben de aangegeven periode een huurauto tot onze beschikking.

Wat we sws willen doen en zien is het volgende, alleen weet ik niet goed of dit ook allemaal haalbaar en te combineren is in de tijd die we hebben.
Misschien dat bepaalde dingen niet echt de moeite zijn of veel op elkaar lijken.

St Auguste
Ocala National Park
Daytona Beach
Fort Lauderdale
Miami
Biscayne National Park
Everglades National Park
Key Islands

Is dit te doen in de aangegeven periode of gewoon teveel en is het beter dingen te skippen?

Zijn er dingen die op deze 'route' ontbreken, waarvan je zegt dat moet je wel echt meepakken als je in Florida bent???

Qua verblijf hebben we ook nog niks geboekt, is het beter toch bepaalde overnachtingen vooraf te boeken of gewoon makkelijk 1 of 2 dagen vantevoren te boeken nog kijkende welke route we precies willen afleggen?

Tips voor leuke en betaalbare plaatsen om te overnachten op of rondom te aangegeven locaties zijn zeer welkom.

Alvast bedankt! :)
mtl
Amerika-expert

Re: Korte Rondtrip Florida

Bericht door mtl »

Van 23 april tot 2 mei is 9 dagen. Ik denk dat het teveel wordt als je heen en weer naar Miami wil rijden en onderweg ook nog andere plaatsen wil aandoen. Het zou best kunnen maar dan denk ik dat je hele dagen in de auto zit en weinig ziet.
PyTh
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Korte Rondtrip Florida

Bericht door PyTh »

Wat zou jij in dit geval adviseren om te doen dan?
Want Miami en below willen we echt sws aandoen.

St Auguste en Daytona Beach skippen?
Fort Lauderdale wellicht ook?
EddieG
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis PyTh: korte rondtrip Florida.

Bericht door EddieG »

Hoi PyTh,

Wat misschien een leuk idee is:

Vanuit Orlando richting de westkust van Florida (Fort Myers Beach vind ik persoonlijk erg leuk). Vervolgens via de Everglades (Airboat-tour?) richting Miami (Homestead) en dan door naar The Keys. En dan vanuit De Keys, via Miami, terug naar Orlando.

Ik weet niet of je een shopper bent? Maar op de terugweg misschien nog een dagje Orlando........om een bezoekje te brengen aan één van de vele outlets ;-).

Groet,
Eddie
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Laten we aannemen dat je een hele dag kwijt bent voor Orlando-Miami en dan moet je ook terug. Dat zijn al twee dagen. Blijven over 7 dagen maar ik neem aan dat je meerdere dagen aan Miami/Fort Lauderdale wil spenderen. Dan hou je nog een paar dagen over de voor overige zes plaatsen die je ook nog wil zien.
knaapje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door knaapje »

Misschien een tip:
Kijk eens op de sites van diverse reisaanbieders bijv. Jan Doets wat die aan rondreizen (Fly/drive) aanbieden en wat voor een route ze maken en hoeveel tijd ze aangeven. Heb je een indruk en kan je naar eigen behoefte aanpassen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer