Vandaag hebben mijn vriend en ik besloten dat we over een aantal weken weer naar Amerika gaan! Helemaal enthousiast over het idee aangezien onze vorige reis alweer twee jaar geleden is..
Dit keer hebben we gekozen voor een combinatie van New York en Florida. We hebben ongeveer vijftien dagen wat kan uitlopen naar zeventien dagen.
We beschikken over een auto gedurende de hele reis en willen niet echt iets vast boeken.
Globale planning van wat we willen doen/zien/bezichtigen:
- NY city, times square, fifth ave, central park, vrijheidsbeeld, empire state, manhattan etc.
- Op 30-04 is een wedstrijd supercross in New York waar we sowieso heen gaan
- Philly
- Orlando (willen we op vliegen)
- Miami, keys, sanibel island, daytona beach, everglades np
Een globale planning wat we willen zien. Niets is reeds geboekt en we staan zeker open voor tips en ideeën. Verder wat combinaties tussen natuur/cultuur en stad lijkt me goed. En natuurlijk houden we van shoppen!

In de onderstaande planning ben ik wat aan het puzzelen. We kunnen eventueel een dag ervoor extra aanplakken en een dag erachter. Dat alleen als het moet.
We willen vliegen op Orlando (lees goedkoper en centraal) om vervolgens omhoog te rijden richting NY om vanuit NY naar Miami te gaan..?!
Wij dachten dat het zo wel een aardige planning is:
Dag 1: Ams-Orlando
Dag 2: Orlando richting New York
Dag 3:
Dag 4:
Dag 5: New York
Dag 6: New York - supercross wedstrijd
Dag 7: New York
Dag 8: New York richting Miami
Dag 9:
Dag 10:
Dag 11:
Dag 12:
Dag 13:
Dag 14: Miami - Orlando
Dag 15: Orlando-Ams
Rijden is geen probleem, lekker met de bonnevooi.. We hebben google maps aangehouden qua reistijd, al zitten we met stops en hoeveel tijd dat in beslag neemt. Hier gingen we in het Zuid-Westen ook de mist mee in

Hoe zien jullie dit?
Liefs Stephaa & vriend