Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zomer in Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Snifz
Amerika-newbie

Zomer in Florida.

Bericht door Snifz »

Ik ben van plan volgend jaar na de zomer vanaf Noord Amerika, naar het Zuiden (tot Florida) te reizen, en rond de warmere maanden in Florida aan te komen. En sinds ik nog jong ben (18 ) , en van feestjes houd, is dit dan een goed moment om hier aan te komen?
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Ik ben oud en hou niet van feestjes, dus daar kan ik je niet op abntwoorden. Ik weet wèl dat het in de zomer errug warm, en dan vooral errug vochtig is in Florida. Daar moet je tegen kunnen. Probeer ook om er niet tijdens het orkaanseizoen te zitten, is vaak toch minder prettig :wink:
rperre
Amerika-expert

Re: Zomer in Florida.

Bericht door rperre »

Snifz schreef:En sinds ik nog jong ben (18 ) , en van feestjes houd
Een combinatie die je beter naar Spanje kunt brengen dan naar de VS is mijn eerste mening hier.

Je bent hopenlijk bekent met alle regelgeving in de VS? (Ik doel op leeftijd en alcohol)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Ja inderdaad, jongeren van tegenwoordig kunnen geen feestjes meer vieren zonder alchohol. Zelf ben ik ook 19,maar ik lust geen alchohol en hou ook niet van feestjes (maar ik ben níet saai!!).
Aangezien je 21 moet zijn in de VS voor alchhol, dénk ik dat jij die feestjes niet leuk gaat vinden. Je kunt denk ik beter naar Spanje (salou o.i.d.) gaan of Italie (rimini)
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

En hoe wil je dat trouwens doen, per auto? per vliegtuig? per openbaar vervoer? Een auto gaat lastig worden, je moet dan hééél veel extra betalen, omdat je nog geen 25 bent.
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

Ik persoonlijk zou het geld ook sparen tot je wat ouder bent. Voor feestjes kun je net zo goed het hele jaar aankomen in Florida, want drinken mag je toch niet.

Zoals eerder al aangegeven moet je voor een auto 25 zijn in Amerika om deze te mogen huren. Hoe het openbaar vervoer is geregeld aan de Oostkust durf ik je niet te zeggen. Ik weet dat treinen heel duur zijn in Amerika.

Succes ermee!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

En je komt er ook echt niet in zonder geldig legitimatiebewijs

Bovendien: als je toch alleen maar voor zuipen en feesten gaat, waarom dan inderdaad helemaal naar miami?
Een brallende bezopen menigte vind je ook in Loret en met die kater zie je toch niks van de omgeving dus who cares anyway
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer