Na wat korte tripjes naar USA, zijn we eindelijk zover om voor drie weekjes met vakantie te gaan naar Florida!

We zijn totaal onbekend met Florida en met onze kleintje erbij zijn we (qua route en hoeveel dagen) er niet echt uitgekomen. Uiteraard hebben we hier heel wat gelezen, en tips nemen we zeker mee.
Wij willen mooie stranden (voor foto's maken), must do's (zoals Vizcaya Estate, Hemingway house, Salvador Dali museum), snorkelen en goede lokale eettenten meemaken.
Graag jullie advies en inzicht over onze route. Ook zij alle tips aangaande onze kleintje welkom!
Voorlopige indeling:
Dag 1. 30/4 Aankomst Miami (1e nacht verblijven. Inkopen doen zoals luiers etc, bijkomen)
Dag 2. Vertrek vroeg naar Ft. Lauderdale (1 nacht verblijven als tussenstop naar Orlando)
Hebben jullie een betere optie? Wat te doen hier?
Dag 3 t/m 6 Vertrek vroeg naar Orlando ( 4 dagen verblijven)
Behalve pretparken, wat kan er in Orlando nog meer gedaan worden? Is een pretpark te doen met een kindje van
16mnd? Als het alleen om pretparken gaat, dan willen we het verkorten naar 3 dagen.
Dag 7t/m10 Vertrek vroeg naar Clearwater ( idee is om naar strand te gaan)
We willen ook St. petersburg en Tampa zien. Waar kunnen we het beste verblijven om vanuit daar naar het strand
te gaan? Zijn er andere must do's? Ik heb ergens op dit forum gelezen dat je het beste in Ybor City kan uiteten
gaan, nog tips?
Dag 10t/m13 Vertrek naar Naples (idee is om naar strand te gaan bij Marco Island en Everglades NP te bezoeken.
We houden van hiken/wandelen dus Shark Valley en/of Looproad willen we ook meenemen)
Andere tips?
Dag 13 t/m16 Vertrek naar Key Largo en verblijven, daarna verblijven in Key West.
Deze dagen zijn niet helemaal helder voor ons. We willen genieten van het strand, snorkelen, met dolfijnen
zwemmen (niet noodzakelijk), en ik wil mijn man een cadeautje doen met een excursie vissen. Waar kunnen we
het beste wat doen? Hoeveel dagen waar besteden?
Dag 17 t/m 21e richting Miami...
Wij vinden dat dit teveel dagen zijn voor Miami ( opv wat we gelezen hebben op dit forum)
Wat is jullie mening?
Ik hoop dat ik het jullie niet te lastig maak