Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips eerste keer U.S.A

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Scrammy
Amerika-ontdekker

Tips eerste keer U.S.A

Bericht door Scrammy »

Hallo,

Ik ga na mijn VWO mijn welverdiende vakantie maken, naar Amerika!
Het is de eerste keer dat ik zover(!) op vakantie ga, en hoogstwaarschijnlijk "all by my own"!

Ik ben op zoek naar alle tips en ervaringen die jullie mee hebben gemaakt, wat mij het gemakkelijker en leuker maakt tijdens mijn reis en verblijf in Amerika.

Bedankt!
Think positive
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Je bent hier aan het juiste adres. Kijk de diverse onderwerpen eens door en als je specifieke vragen hebt ... kom maar op!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hoi,

:welcome: op het forum!

Heb je al enig idee welk gedeelte van de VS je gaat bezoeken?
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Scrammy
Amerika-ontdekker

Bericht door Scrammy »

Ik wil graag naar New York, Washington, Niagara Waterfalls, naar Scottsdale en tenslotte naar Cape Coral, daar wonen kennissen van mij!

Bij deze wil ik zeggen dat jullie erg warmhartig zijn en mij zo gezellig verwelkomen!
Think positive
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

welkom!

Alvast de eerste tip: zorg dat je het adres van je eerste overnachting bij je hebt :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Leuk hoor... toen ik van het VWO kwam, ging ik een weekje kamperen in Ede met twee vriendinnen... :cry:

Hier nog een losse tip: het is ontzettend oubollig, maar ga toch echt met the Maid of the Mist als je naar de Niagara Falls gaat.
Trek dat blauwe flodderjasje aan en laat je lekker natregenen!

http://www.maidofthemist.com/en/
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Scrammy
Amerika-ontdekker

Bericht door Scrammy »

Leuk om al die tips te krijgen, ik vind het erg gezellig hierzo!
Think positive
D
Amerika-ontdekker

Bericht door D »

Ga je echt alleen?

Weet niet of dat wel lukt met autoverhuur; bij meeste verhuurmaatschappijen moet je 21+ zijn. Of wil je met o.a. Amtrak?

Heb je al een vast inkomen? Neem aan van niet? Hoe ga je dat doen met hotels (bij meeste, zo niet alle hotels, heb je een CC nodig)?

PS. Ik ga ook na m'n VWO richting Amerika :D
Merel.
Amerika-ontdekker

Bericht door Merel. »

Mijn ultieme tip en van vele andere waarschijnlijk ook, zorg dat je bij het binnekomen van een nieuwe staat bij het visetors centre een couponboekje voor motels haalt.

En wat er al gezegd, bij de Niagra Falls ga echt The Maid of The Mist doen! En zo een loopiets, dat je achter de watervallen loopt(zit wel heel ruimte tussen hoor :P)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Merel. schreef:
En zo een loopiets, dat je achter de watervallen loopt(zit wel heel ruimte tussen hoor :P)
Ja! Dat hebben wij ook gedaan, een grote loopbrug, je komt dan vlakbij de waterval en je wordt zeiknat, maar wel superleuk en spannend. Wat een kabaal ook!

Of bedoel je dat niet, Merel?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Jullie bedoelen de Journey Behind The Falls?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik weet niet meer hoe het heet, maar op deze foto ziet je
helemaal rechts een rode stellage. Dát bedoel ik :wink:

Afbeelding
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Volgens mij is het dat inderdaad... als ik me niet vergis kreeg je bij de Maid of the Mist blauwe regenponcho's, en bij de Journey Behind The Falls gele poncho's. Volgens mij moet je ook aparte slippers aan, die je of kon houden, of kon doneren voor het goede doel...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik heb mijn "sandalen" gehouden als souvernir. Doneren voor het goede doel? Zegt mij niks. Mijn medereizigers zeiden dat je ze mocht houden.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Je mocht ze houden, of er zou ergens een verzamelbak staan waar je ze in kon doen, en dan zouden ze naar Afrika gaan, of zoiets... :dunno:

Onze website | Mijn blog
Merel.
Amerika-ontdekker

Bericht door Merel. »

lelie schreef:
Merel. schreef:
En zo een loopiets, dat je achter de watervallen loopt(zit wel heel ruimte tussen hoor :P)
Ja! Dat hebben wij ook gedaan, een grote loopbrug, je komt dan vlakbij de waterval en je wordt zeiknat, maar wel superleuk en spannend. Wat een kabaal ook!

Of bedoel je dat niet, Merel?
Nee die loopbrug bedoel ik niet..Ik bedoel volgens mij Journey Behind the walls, zou wel een keer een foto laten zien ervan..Maar die brug heb ik nog niet gedaan, wil het wel haha. Alleen ouders willen niet meer naar de watervallen..ze hebben ze te vaak gezien haha
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer