Bedankt voor de terugkoppeling @Motion, direct van Ideal naar USD scheelt dan weer een paar kliks
@MichaelJohnson Daarnaast werkt hun app zoals je wilt. Ook kun je per kaart instellen welk type betalingen je wel en niet wil kunnen doen, met één klik bevriezen als je 'm niet gebruikt en vergeet de virtuele kaarten niet.
ik vind het zelf fijner om een bepaald bedrag in euros erop te houden, dan kan ik snel omzetten naar andere valuta. Vandaar dat ik altijd die route pak.
Tot nu toe een hele fijne kaart en inderdaad alles in te stellen in de app. Daar kunnen veel nederlandse banken nog wat van leren.
@harryh die app is inderdaad heel fijn.
Ik ga vandaag eens die kaart aanvragen. Dit is een mooie toevoeging in opties om te betalen op vakantie.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.