Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United vs Delta

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

BaconPopper schreef:Ik kan daar ineens ook inchecken de dag voordien.
Dit geldt alleen voor domestic flights (binnenlandse vluchten) zoals te lezen valt op de site:
You must have an itinerary for a domestic flight within 24 hours.

You can check in and print your boarding pass(es) up to 24 hours before your flight if you are traveling within the 50 United States, Puerto Rico, and the U.S. Virgin Islands.
Voor intercontinentale/internationale vluchten is het (nog) niet mogelijk om een dag van te voren on-line in te checken.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Wij vliegen via Atlanta.
Kan ik die binnenlandse vlucht van Atlanta naar Los Angeles dan wel al op voorhand inchecken?
Of gaat dit niet omdat die gekoppeld is aan die transatlantische vlucht?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

BaconPopper schreef:Wij vliegen via Atlanta.
Kan ik die binnenlandse vlucht van Atlanta naar Los Angeles dan wel al op voorhand inchecken?
Of gaat dit niet omdat die gekoppeld is aan die transatlantische vlucht?
Ik denk het niet. Als je nl. op Schiphol of Brussel incheckt, krijg je ook gelijk de boardingpass voor je binnenlandse vlucht en krijgt je koffer een label voor je eindbestemming. (Je moet je koffers in Atlanta nog wel zelf van de band halen en weer inleveren voor je binnenlandse vlucht, op de terugweg hoeft dit niet). Als je al ingecheckt hebt voor je binnenlandse vlucht weet ik niet of je hiermee ook in de problemen komt v.w.b. het labelen van de koffers. Het zou heel goed kunnen dat die 2 vluchten gekoppeld zijn.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Het zal zich allemaal wel uitwijzen dan :D

We hebben trouwens exact 2u om over te stappen. Ik veronderstel dat dat in Atlanta meer dan voldoende is...?

Thx!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer