Jij kan een paard nog laten lachen, zou mijn vader zeggen :whistling:PeeJay schreef:
Ik lig hier echt in een deuk
Hallo Margot,Margot61 schreef:Wij zijn geen lid van de ANWB. Travelhome waar we de camper geboekt hebben is inmiddels ook op de hoogte en heeft ook contact opgenomen met Cruise America.
We zijn zojuist opgesleept naar de garage. De man die ook opsleepte vertelde me dat hij had aangeboden aan Cruise America om ons op te slepen naar Las Vegas zodat we daar een andere camper zouden nemen maar Cruise America wilde dit niet, kostte hun teveel geld.
Het blijkt dus allemaal weer om geld te draaien en ondertussen verpestte ze een stukje van onze schitterende reis.
Ik houd jullie op de hoogte.
Margot
Ik denk zeker dat het scheelt of je in het hoge hoogseizoen (juli) zit of niet. Buiten dat seizoen hebben ze natuurlijk eerder een camper voor handen om naar je toe te brengen.Marloes schreef:Wat is dit weer vervelend gegaan zeg.
Vorig jaar hadden wij bij de Grand Canyon ook pech met onze Cruise America camper.
Er werd ons ook verteld, dat hij met ongeveer 3 dagen gemaakt zou zijn, onderdelen waren natuurlijk niet aanwezig, we moesten maar een overnachting boeken.
Na lang gebel en zielig doen van onze kant naar CA (over gemaakte reserveringen en het missen van een vlucht), werd er dezelfde dag nog een nieuwe camper bezorgd, vanuit phoenix.
Dus ondanks de pech, vond ik dit niet slecht afgehandeld, maar het lijkt wel, dat we hiermee heel veel geluk hebben gehad.
Hallo, ik had nog beloofd jullie te laten weten hoe we gecompenseerd zijn.Gypsygirl1 schreef:Je verteld dus dat ze jullie gecompenseerd hebben, zijn de huurdagen die jullie stil stonden terugbetaald of hebben jullie nog een extra bedrag gekregen?
En deden ze dat direct toen jullie de camper inleverden of moet je dat geld nog krijgen als ik vragen mag?
Ik vraag dit in het algemeen zodat mensen die datzelfde meemaken tijdens de reis weten wat hen te wachten staan op financieel gebied.
Als je daar verder niets over wilt loslaten ook prima hoor!