Rob schreef:
Is het niet zo dat als een verhuurder de gevraagde c.q. bestelde auto niet kan leveren ze verplicht zijn een auto in een hogere klasse GRATIS moeten aanbieden, dus zonder extra kosten
Ik heb een mail gestuurd naar Hertz over betalen bij upgrade. Zie tekst hieronder:
Bij het reserveren van een auto kunnen wij alleen een bepaalde klasse
bevestigen.
Helaas kunnen wij geen specifiek type auto garanderen. Dit is afhankelijk
van de op dat moment beschikbare automerken en de beschikbaarheid op het verhuurkantoor.
Indien deze klasse niet beschikbaar is zal er door Hertz in overleg met de
klant een passende oplossing gevonden worden. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de klant niet hoeft te betalen voor een Upgrade.
Dit betreft een auto in een klasse welke direct hoger ligt dan de auto die gereserveerd is.
In uw geval heeft de locatie een Hummer aangeboden tegen een extra dagprijs van 10usd. Dit is een bedrag welke lager is dan de normale prijs van deze Hummer. De Hummer ligt in een categorie welke vele malen hoger ligt dan de auto die u oorspronkelijk heeft gereserveerd.
Het is dus inderdaad mogelijk dat je moet betalen, maar dan zit je dus vele klasses hoger.
Groeten,
Erika.