Jostravels schreef:Ondanks alles heeft sverigeboy ook wel een beetje gelijk. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen altijd op m'n hoofsteun moeten leunen bij het voorbijlopen. Vooral als ik een poging tot slapen doe...
En bij het opstaan zich optrekken aan jouw stoel...
En tijdens het eten hun stoel naar achteren laten staan...
Maar dat plassen dat moet nou eenmaal!
Oei, als ik dit lees dan moet ik eerlijk bekennen dat ik me daaraan schuldig maak.
Ik kan namelijk niet rechtstaan vanuit een vliegtuigstoel zonder me op te trekken.Ik heb dan wel twee benen maar kan er maar een gebruiken ,waardoor ik dus me niet op een normale manier kan rechtkomen .Idem dito met het doorstappen naar de wc

,ik heb weinig steun aan mijn linkerbeen waardoor ik ook naar die hoofdsteunen grijp .
Ik heb dan ook nog de pech een actieve blaas te hebben waardoor ik zeker meer dan 1 x naar toilet moet begeven .Integenstelling tot de meeste hier , vraag ik wel altijd plaatsen dicht tegen wc maar krijg ze niet altijd en moet soms tot 10 stoelen ver stappen om wc te bereiken.Ik check nochtans in met krukken maar blijkbaar geeft dit weinig effect .
Ik zie ook wel bij anderen dat vele mensen problemen hebben om uit hun stoel te geraken omdat het ook zo smal is .Iets wat van ouderdom en je bewegingen gaan al zo vlot niet meer .
Om op de vraagstelling terug te komen over stoelen bij toiletten .Ik heb nog nooit hinder van geurtjes gehad.Ik heb nochtans een goed reukvermogen

.Bij onze laatste terugvlucht op een 777 vond ik die laatste plaats zelfs heel ruim .