Iris_1982 schreef:
En omdat je manier van reizen zo intensief is....het is echt even een levensstijl.
Maar dat verdrietige heb ik ook vooral na een Amerikareis, gewoon omdat je ook zo lekker (in ons geval dan) met zijn tweeen op avontuur bent. Geen afspraken, werk, onverwachtse telefoontjes.....gewoon lekker samen even weg en mooie dingen zien!
Ruim 2 maanden terug na mijn eerste Amerika-ervaring.
Voor het eerst na een reis zo van slag geweest.
Voelde me compleet misplaatst in mijn eigen stad.
Heeft ruim 3 weken geduurd, ik sta nu weer in de normale stand, maar met een redelijk constant geknaag.
En het zit wat mij betreft niet in bovenstaande citaat.
Wij hebben de afgelopen jaren in onze vakanties zo vrij als een vogeltje door europa gereisd met een VW-campertje, af en toe wild gecampeerd en verder op camperplaatsen en een enkele keer een camping.
Nooit langer dan 1 nacht op de zelfde plek, elke dag nieuwe dingen.
En nooit heb ik gevoelt wat ik nu voelde.
Raar om zo van slag te zijn.
Tis een gek land.
En ik ben bang dat dat met Australie ook zo zal zijn, waardoor ik er bijna niet meer heen durf.
Wat moet je nou met 2 plekken op aarde die zo ver weg zijn en waar je maar een kleine periode in je leven kan zijn...
Maar genoeg gemekkerd en lekker genieten van de beelden die te pas en te onpas door mijn hoofd schieten
En heel binnenkort een week de vrijheid op Terschelling beleven, joepie, ook fijn.