Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Help! CC wordt niet geaccepteerd bij honkbalgame?
-
gjenarian
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Help! CC wordt niet geaccepteerd bij honkbalgame?
Hallo allemaal,
we hebben net geprobeerd om tickets te kopen voor een honkbalgame van de Metz. Zowel de cc van mijn vriend en de mijne worden niet geaccepteerd. We kunnen er zo snel niet achter komen wat er mis is, maar misschien weten jullie het? We hebben allebei een mastercard, een van Visa en een van Rabobank.
Help!
Ariandra
we hebben net geprobeerd om tickets te kopen voor een honkbalgame van de Metz. Zowel de cc van mijn vriend en de mijne worden niet geaccepteerd. We kunnen er zo snel niet achter komen wat er mis is, maar misschien weten jullie het? We hebben allebei een mastercard, een van Visa en een van Rabobank.
Help!
Ariandra
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Help! CC wordt niet geaccepteerd bij honkbalgame?
Welke website gebruik je en welke mededeling krijg je?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Er zijn aardig wat Amerikaanse websites die geen buitenlandse (niet US) credit cards accepteren, dat kan dus heel goed het probleem zijn.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
Koopman
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Is het de CC of moet je wellicht een Amerikaans adres opgeven? Dat heb ik nl gehad bij demaanschaf ven een product en toen leek het ook alsof de CC het probleem was.
Eerste vakantie in USA 2013 met camper
-
gjenarian
- Amerika-ontdekker
We hebben het via de officiele Metz site gedaan. We krijgen de melding dat de kaart niet geautoriseerd kan worden. Kan dus idd wel zijn dat er een Amerikaans adres voor nodig is. Wanneer dat zo zou zijn, is er dan nog een andere mogelijkheid om aan kaartjes te komen?
-
Katja
- Amerika-expert
- Contacteer:
Probeer het eens via Stubhub daar heb ik in het verleden wel met een Nederlandse kaart kunnen bestellen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Is het niet zo dat de Mets alleen creditcards van hun sponsor Citibank accepteren? Ik weet niet welke wedstrijd jullie willen bezoeken maar normaal gesproken kan je kaartjes gewoon aan de kassa krijgen op wedstrijddagen.
-
gjenarian
- Amerika-ontdekker
Gelukt! En nog goedkoper dan bij de Metz, hahah! In ieder geval een geslaagd verjaardagscadeau voor m'n vriend! Dankjewel!Katja schreef:Probeer het eens via Stubhub daar heb ik in het verleden wel met een Nederlandse kaart kunnen bestellen.
-
Katja
- Amerika-expert
- Contacteer:
Super dat het gelukt is!!
-
Radarlove
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Zelfde probleem gehad bij Six Flags, noch mijn AMEX, noch mijn MC konden "geautoriseerd" worden, terwijl noch AMEX noch Citibank een autorisatieverzoek hadden binnengekregen. Enfin, ik wilde die tickets echt wel, dus heb dan zelf gebeld naar LA, via de foon was er plotseling geen probleem meer, en waren de tickets meteen in mijn mailbox. Bovendien moest ik erna nog tickets bijbestellen, eerst maar eens weer via hun site geprobeerd alvorens te telefoneren, en plotseling ging dat allemaal wel. Aaaarrrrghhh... Computers... Nochtans beide keren alles exact hetzelfde ingevuld.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht