Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kabels mee in vliegtuig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
john&ann
Amerika-ontdekker

Kabels mee in vliegtuig

Bericht door john&ann »

Nu we een beetje aan het inpakken zijn kom je al gauw tot de conclusie dat je al bijna een halve rugtas aan kabels (tomtom, laptop etc.) bij je hebt. Mag je dit meenemen in het vliegtuig als handbagage?

Mijn vouw kwam met dit idee. Die denkt dat ik als ex marineman overal een wapen van kan maken.... :wink: Zo zouden die yankees natuurlijk ook kunnen denken.
2012: Honeymoon New-York -----> Miami by Car.

http://www.bonke.me
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kabels mee in vliegtuig

Bericht door Doockles »

Ik heb al jaren een halve rugzak aan kabels mee en daar zijn nog nooit problemen van gemaakt. :-) Ik heb me nooit afgevraagd of dat misschien niet zo mogen. Volgens mij vind je op de website van de maatschappij waarmee je vliegt wel een opsomming van wat wel en niet mag in handbagage.
Laatst gewijzigd door Doockles op 28 aug 2012, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ja hoor, wij hebben ook altijd een hele tas voor met kabels mee. Geen probleem.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik neem toch aan dat je als marine geen kabels als wapen nodig hebt? Zonder dat zou je ook al lethal zijn. Conclusie: Je mag alleen als bagage mee in het ruim :lol:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Waarom zou je alle kabels als handbagage meenemen? Zelf heb ik enkel de kabel en houder van de TomTom en de TomTom zelf in de handbagage evenals laptop plus benodigde kabels. Overige kabels e.d. gaat in de koffer.

Gewoon niet meer dan noodzakelijk in je handbagage.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
john&ann
Amerika-ontdekker

Bericht door john&ann »

ned in MO schreef:Ik neem toch aan dat je als marine geen kabels als wapen nodig hebt? Zonder dat zou je ook al lethal zijn. Conclusie: Je mag alleen als bagage mee in het ruim :lol:
:thumbup: Klopt. Ik lig ook altijd in de tie wraps in het ruim.... :D

Ik denk ook niet dat het zo veel uitmaakt, maar ik dacht ik vraag het even. Ik neem in ieder geval die van de tomtom, telefoon en laptop mee. Die anderen zijn niet zo erg als ze kwijt raken. Bijvoorbeeld als de koffer niet aankomt.
2012: Honeymoon New-York -----> Miami by Car.

http://www.bonke.me
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wij nemen opladers, snoeren en reisstekkers ook altijd in de handbagage mee, een stelletje bij de laptops en iPads en een stelletje in de fototas. Als je een keer forse vertraging hebt, of je vliegtuig wordt gecanceld terwijl je op je tussenlandingsvliegveld staat, of als je koffers er (nog) niet zijn, is het heerlijk om in elk geval te kunnen bellen, internetten en foto's maken. Anderen vinden dat misschien juist een geruststellende gedachte 8)
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik neem altijd mijn all-in-one printer mee het vliegtuig in, adapter, stroomkabel, usb kabel. Geen probleem.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Geen 42 inch flatscreen?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

42? Dat is een slaapkamermodel...vanaf 50 begint het echte werk. Overigens krijg ik een 42 inch makkelijk in zo'n "past uw handbagage hierin?" rek.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer