Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route op kaart aangeven? Tips??
route op kaart aangeven? Tips??
Hallo,
Wij hebben onze route compleet voor onze trip naar New England (nog maar 82 dagen ;-(
We zouden de route graag op een digitale kaart aangeven voor de thuisblijvers. Ik zie regelmatig van die kaarten voorbij komen op internet maar
kan er geen vinden waarop ik mijn eigen route kan aantekenen.
Heeft iemand tips of misschien een link?
Bedankt alvast!
Cor
Wij hebben onze route compleet voor onze trip naar New England (nog maar 82 dagen ;-(
We zouden de route graag op een digitale kaart aangeven voor de thuisblijvers. Ik zie regelmatig van die kaarten voorbij komen op internet maar
kan er geen vinden waarop ik mijn eigen route kan aantekenen.
Heeft iemand tips of misschien een link?
Bedankt alvast!
Cor
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: route op kaart aangeven? Tips??
In Google Maps kun je je complete route uitwerken. Daarna een schermafbeelding ervan maken en klaar is Kees, sorry, Cor..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: route op kaart aangeven? Tips??
Je kan in Google Maps je beginplaats aangeven (het adres)
vervolgens klik je op "routebeschrijving". Je beginpunt zal dan onderaan, bij B staan, moet je even op het pijltje klikken om het om te draaien. Vervolgens ga je in B staan en typ je daar je 2e bestemming. Dan klik je op "bestemming toevoegen" en doe je hetzelfde met de rest van je route.
Je kunt als je klaar bent ofwel een printscreen maken, ofwel de link doorsturen (helemaal rechtsboven).
Bedoel je zoiets? Succes!
vervolgens klik je op "routebeschrijving". Je beginpunt zal dan onderaan, bij B staan, moet je even op het pijltje klikken om het om te draaien. Vervolgens ga je in B staan en typ je daar je 2e bestemming. Dan klik je op "bestemming toevoegen" en doe je hetzelfde met de rest van je route.
Je kunt als je klaar bent ofwel een printscreen maken, ofwel de link doorsturen (helemaal rechtsboven).
Bedoel je zoiets? Succes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6472 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-