Oké dat doe ik dus nooit meer
Ik heb net samen met Ger proberen te boeken via Monty Travel.
Wat een gedoe is dat zeg. Eerst wisten we steeds niet wat we in moesten vullen bij voornaam. In het paspoort staat die volledig maar op de credit card staan alleen de initialen. Dat klopte dus niet met elkaar en gaf steeds problemen.
Toen wist ik niet of ik mijn meisjesnaam of getrouwde naam in moest vullen( heb mijn meisjesnaam maar gedaan staat ook zo in mijn paspoort0
Toen alles ingevuld was kreeg ik een weigering i.v.m mijn creditcard.
Gebeld met VISA om tijdelijk mijn limiet te verhogen tot ik het bedrag heb overgeboekt.
Terwijl ik belde had ik alle gegevens op mijn scherm laten staan en daarna drukte ik op refresh. Krijg ik een bericht dat ongeveer zo luidde:
Your request is alraedy submitted to??? . Our agent will contact you per e-mail.
Ik heb geen idee of ik nu wel of niet of misschien wel 2x geboekt heb.
:dunno:
Ik heb een e-mailtje gestuurd en wacht het allemaal maar af.
Tot zover mijn eerste poging met on-line boeken.
Het was geen succes
Marjon