Ow nee hoor.. Natuurlijk niet, maar als je t zo leest lijkt dat inderdaad wel zo ja. Misschien had ik er een smiley bij moeten zetten.
Nee op forums hoor je normaal met elkaar te communiceren, lijkt mij. Zeker op dit zeer goede forum. Normaal kijk ik 2 weken op een forum maar deze volg ik al sinds vorig jaar september dus dat zegt wel genoeg
druppel schreef:eindelijk heb ik de route maar eens afgemaakt, we gaan tenslotte over een week of 4 al dus dat werd wel eens tijd.
Omdat we 45 dagen de tijd hebben kunnen we een leuk rondje maken ( toegeven er zit een dag of 3 bij dat we niet anders doen dan rijden...maar daar kom je nou eenmaal niet omheen als je van coast naar coast en weer terug gaat ).
Bij het berekenen van het aantal kilometers komen we op iets van bijna 14.000 km..en het gekke is dat we normaal eigenlijk nog meer rijden .
Ik durf het hier aan de ene kant bijna niet neer te zetten, ik weet dat mensen denken dat we nu amper wat zien, maar echt we gaan juist heel veel zien, het ligt alleen zo ontzettend ver uit elkaar !
Zijn er meer mensen die van die wezenloze afstanden afleggen in hun vakantie ?
Heerlijk zoveel kilometers...Uitgesmeerd over 45 dagen valt het best wel mee!
Mag ik niet mee op de achterbank? Zal heel stil zijn.
In 30 dagen doen we ~5200 kilometer met 3 dagen in LA, SF en LV (9 dagen dus) en nog een aantal extra niet rij dagen in verschillende parken. Dus jullie route moet in 45 dagen te doen zijn, zeker als je zoals wij geen hekel hebt aan autorijden
WIj hebben er al 12.000 op zitten.... en nog ongeveer 20.000 te gaan We doen een rondje door 48 staten over een periode van 10 weken!! Helemaal super, jullie gaan het vast ook helemaal te gek vinden!
blij om te lezen dat we niet de enigen zijn met dit soort afstanden ! Onze kennisen verslijten ons totaal voor gek, terwijl goede vrienden het voor ons doen best weinig vinden.
Er zitten dagen bij dat we geen wiel verdraaien ( oftewel geen stap zetten) maar er zitten ook dagen bij dat we werkelijk de hele dag in de auto zitten en alleen stoppen voor eten en plaspauzes . Ik heb echt een ontzettende hekel aan autorijden normaal maar amerika vind ik schitterend, langs de highway al die borden lezen, in de dorpjes en steden huizen en winkels enz. kijken ....en dan mooie landschappen voorbij zien gaan ...of juist supersaaie ( "is het nou nog geen tijd voor een wallmarkt ? ")
zaterdag gaan we naar duitsland, wel twee uur rijden, ik heb er nu al geen zin in !
Autorijden in de VS is natuurlijk ook totaal niet vergelijkbaar met autorijden in Europa. Buiten de stedelijke gebieden is het veel rustiger, en je zult soms op plekken rijden waar je helemaal niemand tegen komt (behalve die ene trooper die achter een boom verdekt staat opgesteld). Het rijden is dus, volgens mij, veel minder inspannend.
Een nichtje van mij is twee jaar terug in zeven weken van SF naar NY gereden (wel met zijn tweeen), via GA, en zij hebben echt genoten
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car! Southern Tales
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.