Pardon? De enige reden waarom ik dit hier schrijf is juist dat ik hoop dat mensen een leuke tijd hebben in deze staat. En het gevolg is dat vakantiegangers die geen IDP hebben niet meer verder mogen rijden in Georgia. En dat is nogal vervelend als je met vakantie bent. Ik vind dat dit hier nogal gebagatelliseerd wordt. Georgia is erg toeristisch en door de directe vluchten tussen BRU/AMS en ATL is het vaak een eerste stop op een rondreis door dit deel van de VS. En dus geldt dit wel voor veel mensen. Ik begrijp ook oprecht alle commotie niet. Is het niet logisch dat je je voorbereidt op de regels die gelden op de plek waar je naartoe gaat? Helemaal als het zo eenvoudig vooraf te verhelpen is.Bushmaster schreef: Nou als iedereen in Georgia zo vriendelijk is als u, wil ik er niet eens heen.
Wat gebeurd er in georgia met vakantiegangers die geen IR hebben? Doodstraf? levenslang?
Wat is er niet goed aan het nederlandse rijbewijs wat in uw ogen nog vertaald moet worden?
(en nee, ik word niet door de ANWB betaald om dit te zeggen
Overigens ben ik ook niet degene die bepaalt of een NL rijbewijs voldoende Engels bevat. Er staan symbolen/plaatjes op die een GA politie agent niet per definitie begrijpt. Nogmaals: ik heb dit gecheckt bij de instantie die daarover gaat in Georgia. En ze worden op dit moment getraind om mensen met een buitenlands rijbewijs vanaf 1-1-2009 te controleren of ze wel een geldig IDP hebben. Zeker, je kunt geluk hebben en je er "onderuit praten". Maar wat als dat nou niet lukt? Dan sta je daar langs de kant van de weg met een probleem dat alleen in NL op te lossen is. Ik hoef ook niet zo nodig mijn gelijk te halen, maar nu ik deze informatie heb vind ik het logisch dat ik dit hier op dit forum deel. En zoals ik al zei: doe ermee wat je wilt.