Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Irisscan en vingerafdrukken op Cincinnati Airport
Irisscan en vingerafdrukken op Cincinnati Airport
Over 18 dagen is het ook voor ons zover en gaan wij voor het eerst naar de USA.
Onder de ervaren reizigers op dit forum zijn er vast mensen die mij kunnen vertellen hoe de procedure is m.b.t. de irisscan en het nemen van vingerafdrukken op Cincinnati Airport.
Wat moeten we vooral wel of juist niet doen?
Moet iedereen deze procedure doorlopen of zijn kinderen tot een bepaalde leeftijd hiervan uitgesloten?
Alvast bedankt!
Maria
Onder de ervaren reizigers op dit forum zijn er vast mensen die mij kunnen vertellen hoe de procedure is m.b.t. de irisscan en het nemen van vingerafdrukken op Cincinnati Airport.
Wat moeten we vooral wel of juist niet doen?
Moet iedereen deze procedure doorlopen of zijn kinderen tot een bepaalde leeftijd hiervan uitgesloten?
Alvast bedankt!
Maria
Geen inspiratie zonder informatie!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Irisscan en vingerafdrukken op Cincinnati Airport
Het is gewoon een simpele Webcam hoor.BikeAngel schreef:Onder de ervaren reizigers op dit forum zijn er vast mensen die mij kunnen vertellen hoe de procedure is m.b.t. de irisscan en het nemen van vingerafdrukken op Cincinnati Airport.
De procedure:
- Linker wijsvinger
- Rechter wijsvinger
- In de camera kijken
Klaaaaar..
Of er een minimum leeftijd voor is weet ik niet..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
anice van den Boer
- Amerikafan
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit is op elke amerikaanse luchthaven.ray schreef: Misschien een heel stomme vraag, maar dit gebeurd toch niet alleen op deze luchthaven of wel?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Well...op elke internationale Amerikaanse luchthaven, om precies te zijn. Voor binnenlandse vluchten hoeft het niet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Vandaag terug uit Orlando. Heenreis ook scan en vingerafdrukken.Stelde niet veel voor. Hadden het zelfs ook bij Seaworld!
Terugreis schoenen uit en riemen af en dan door het poortje. Verder was controle simpel. Iemand met riem en aansteker in broekzak liep gewoon door poort heen, geen alarm niets.......
groetjes Jeannine
Terugreis schoenen uit en riemen af en dan door het poortje. Verder was controle simpel. Iemand met riem en aansteker in broekzak liep gewoon door poort heen, geen alarm niets.......
groetjes Jeannine
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik hou wel van verrassingen, maar niet bij de de douane etc.
Bovendien hoorde ik ook berichten over snauwende, onvriendelijke ambtenaren, maar daar lees ik niets van terug in jullie berichten.
Aangezien het onze eerste keer is dat we naar de USA gaan wilde ik graag goed voorbereid op reis vandaar dat ik na lang twijfelen toch de vraag maar gesteld heb.
Nog 15 dagen!
Bovendien hoorde ik ook berichten over snauwende, onvriendelijke ambtenaren, maar daar lees ik niets van terug in jullie berichten.
Aangezien het onze eerste keer is dat we naar de USA gaan wilde ik graag goed voorbereid op reis vandaar dat ik na lang twijfelen toch de vraag maar gesteld heb.
Nog 15 dagen!
Geen inspiratie zonder informatie!
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vaak ben je na zo'n lange reis al wat chagrijnig. Dan komt iemand al sneller onvriendelijk over.BikeAngel schreef:Bovendien hoorde ik ook berichten over snauwende, onvriendelijke ambtenaren, maar daar lees ik niets van terug in jullie berichten.
Op Newark in februari geen enkel probleem. Erg vriendelijk beambte, stelde wat vraagjes over wat we gingen doen enzo. Probeerde onze namen uit te spreken. Uiteindelijk was hij het erover eens dat "Mack" een stuk makkelijker was en toen was het "Well, have a nice holiday, Mack!"
Mijn vriendin meteen een goede indruk van Amerika!
Mack
Mijn vriendin meteen een goede indruk van Amerika!
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
In Atlanta was het een gekkenhuis bij de douane. Ook daar vingerafdrukken en een foto. Het houdt natuurlijk vreselijk op als honderden mensen deze procedure moeten doorlopen en al die tijd liggen je koffers onbewaakt rondjes te draaien op de bagageband.
En dan denk je dat je alles gehad hebt en moet je zelf nóg een keer door de douane en worden je koffers op een andere band gelegd. We hebben ze na twee uur pas op kunnen halen op een band aan de andere kant van de terminal.
En dan denk je dat je alles gehad hebt en moet je zelf nóg een keer door de douane en worden je koffers op een andere band gelegd. We hebben ze na twee uur pas op kunnen halen op een band aan de andere kant van de terminal.
Over het algemeen gaat het vrij snel, dit doen ze helaas elke keer dat je naar de VS gaat.
Reden is dat op het moment dat er iets met jij of met je papieren gebeurt ze een recente foto en afdrukken hebben, zodat ze niets of minder aan je spullen hebben. Ik adviseer iedereen om heel netjes tegen de mensen bij de douane te zijn. Vooral bij de grotere luchthavens, die accepteren geen grapjes etc. ze nemen je graag even apart. Ik reis +/- 6 keer per jaar naar de VS, en dan krijg je ook nog meer vragen, vanwege alle stempels.
Succes.
Mark
Reden is dat op het moment dat er iets met jij of met je papieren gebeurt ze een recente foto en afdrukken hebben, zodat ze niets of minder aan je spullen hebben. Ik adviseer iedereen om heel netjes tegen de mensen bij de douane te zijn. Vooral bij de grotere luchthavens, die accepteren geen grapjes etc. ze nemen je graag even apart. Ik reis +/- 6 keer per jaar naar de VS, en dan krijg je ook nog meer vragen, vanwege alle stempels.
Succes.
Mark
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1729 Weergaves
-
Laatste bericht door ronenivonne