Restaurant-tips gerangschikt per staat

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
dutchie_in_boston
Amerika-expert
Berichten: 1794
Lid geworden op: 14 aug 2007, 21:57
Locatie: Boston, MA

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door dutchie_in_boston »

nu we het toch over Maine hebben:

Naples, ME: Bray's Brewpub http://www.braysbrewpub.com/index1.html
Lovell, ME: http://www.ebenezerspub.net
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Petra/VS »

Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten bij Buz & Ned's Real Barbecue in Richmond, Virginia. Lange picknicktafels en eten uit mandjes met plastic vorkjes, maar oh zo lekker!!! Niet voor niets stond er een lange rij wachtenden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gebruikersavatar
Color01
Amerika-expert
Berichten: 2109
Lid geworden op: 23 sep 2006, 03:05
Locatie: Beautifull Virginia

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Color01 »

Petra/VS schreef:Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten bij Buz & Ned's Real Barbecue in Richmond, Virginia. Lange picknicktafels en eten uit mandjes met plastic vorkjes, maar oh zo lekker!!! Niet voor niets stond er een lange rij wachtenden.
weer een adresje voor een zaterdag uitje op de motor :D
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Clint »

De boel is weer geüpdatet :)
Ik zou iedereen willen verzoeken om ook vooral de staat waar het restaurant is te vernoemen. Ik ken nou eenmaal niet alle plaatsen en het is soms wat gezoek om er achter te komen waar een restaurant onder hoort :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7090
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Jasmino »

Naar aanleiding van onze laatste reis kan ik wel weer wat aanbevelingen geven:

In Flagstaff, Arizona: Karma. De lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb, en voor een Japans restaurant ook een supermooie en gezellige inrichting.
In Torrey, Utah: Slackers. Voor de allerlekkerste hamburgers, en milkshakes waar je je vingers bij aflikt! Zo gezellig ook, een oude stijl-diner.
In Escalante, Utah: Circle D Eatery. Hier serveren ze alles van de smoker. Mjammie! Leuk ingericht ook.
In Sante Fe, New Mexico: Espiritu. Een overheerlijk Italiaans restaurant, oude stijl. Erg lekker hier!
In Moab, Utah: Pasta Jays. Voor een zelf samengestelde pizza met een ultra dunne bodem. De lekkerste die we ooit aten in Amerika.
In Santa Fe, New Mexico: The Plaza Café. Voor een mengeling van Mexicaanse en Amerikaanse gerechten, in een heel leuke diner in de jaren-60-stijl.
In Tucson, Arizona: Ginza. Voor lekkere sushi.
In Las Vegas, Nevada: Sushi-Mon. Voor overheerlijke sushi in een heel eenvoudig eettentje.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mrs.Bean
Amerika-expert
Berichten: 4196
Lid geworden op: 25 mei 2007, 18:07

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Mrs.Bean »

Sorry Clint, volgende keer beter, maar dat duurt nog wel even :cry:

he Jacqueline, ook van de sushi, mmmmmmmm, weet je ze hier ook, gaan we lekker op z'n japans!! :wink:
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7090
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Jasmino »

Wij zijn gek op sushi, Thuul! Kun je ons allebei voor wakker maken. Ik weet in A'dam een paar heel goede tenten, in Bussum een heel goede afhaal,en in Den Haag een hele goede tent. Daar had ik mijn eerste sushi-ervaring, goede herinneringen dus. Maar, niets in de buurt van jullie dus. Jullie zijn van harte welkom om hier in A'dam te komen proeven!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mrs.Bean
Amerika-expert
Berichten: 4196
Lid geworden op: 25 mei 2007, 18:07

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Mrs.Bean »

doen we! :thumbup:
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Petra/VS »

Leuk, meer sushi liefhebbers! Mijn zus en ik hebben donderdag heel avontuurlijk gegeten bij een van de sushi restaurants hier in Vienna (verslag met foto's). Meestal beperk ik me tot de Amerikaanse keuken, als ik in dit topic restaurants aanraad, maar als iemand goede sushi restaurants in Washington en Noord-Virginia zoekt weet ik er een heel stel ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gebruikersavatar
Essepes
Amerikafan
Berichten: 155
Lid geworden op: 21 mei 2008, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Essepes »

Onze tip voor Atlanta, Georgia
(Bandido, ben jij er al eens geweest?)

http://www.buckheadrestaurants.com/buckhead-diner/

Wij hebben heerlijk gegeten in Buckhead, Atlanta bij Buckhead Diner, een real American experience!
Inclusief valet parking en obers met witte jasjes...wij vonden het erg leuk!
Je kunt er prima terecht voor lunch en diner.

Gr. Esther
Gebruikersavatar
Anja79
Amerikakenner
Berichten: 585
Lid geworden op: 13 feb 2008, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Anja79 »

Wij zijn tijdens onze afgelopen vakantie een paar leuke restaurants tegengekomen.

In Princeton, New Jersey
De Triumph Brewing Company De brewery ziet er van binnen erg leuk uit en het was er gezellig druk toen wij er waren. Het oogt als een gezellige pub. Er staan een heel aantal speciaal bieren op de kaart waaronder een Belgisch witbier (het staat daadwerkelijk zo in het nederlands geschreven op de kaart) en het eten smaakte ons ook prima.

In Boston, MA
Hier hebben we heel lekker gegeten bij Wagamama. Het is een restaurant met een Japans/Aziatische kaart en je kunt de koks vanuit het restaurant aan het werk zien.
Gebruikersavatar
Bramster
Amerika-expert
Berichten: 2440
Lid geworden op: 24 nov 2005, 14:14

Off the beaten track

Bericht door Bramster »

Dit is eigenlijk een prachtige zaak voor delicatessen en kookbenodigdheden. Maar deze gepensioneerde manager van spice firma MgCormick heeft achter in de zaak een drietal tafels, waarvan eentje op bar hoogte, waar hij als hobby een restaurantje bedrijft.

Ik heb er uitstekend getafeld terwijl er werd verhaald over wijnen, kazen, en zo meer. Dit is echt eens iets anders. Je kunt er alleen 's-avonds eten en niet elke dag van de week. Als je het hele restaurant afhuurd kun je zelf bepalen wat je eet. Anders is het wat de pot schaft.

Een uitstekende keuze als je eens wat anders wilt en wilt tafelen bij iemand die er ook over kan vertellen. De chef kookte vroeger trouwens voor de US President. Denk niet dat dit elitair is, het is echter niet voor mensen die honger hebben, je gaat er heen om lekker en gezellig te tafelen. Dit establischment is 100% Off The Beaten Track !

Afbeelding

North Street Market
787-8805
5 North Street.
Onancock, VA 23417

Voor de rest is Onancock een prachtig dorp wat ik een ieder van harte kan aanraden. Ik ben er nu een paar keer geweest en het is elke keer weer een verassing :!:
Gebruikersavatar
pollyblue
Amerikakenner
Berichten: 550
Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:48
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Schelle

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door pollyblue »

afgelopen zomer ontdekt in st. george, ut: the brick oven http://www.brickovenpizza.biz/
zelf je pastamenu (veel soorten verse pasta) samenstellen, die dan vers voor je wordt gekookt onder jouw toeziend oog.
ook prima saladbar!
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Clint »

Het lijstje is weer up-to-date!
:)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Michigan
Amerikakenner
Berichten: 1161
Lid geworden op: 03 okt 2005, 19:54
Locatie: Schagen, Noord-Holland
Contacteer:

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Michigan »

Sophias House of Pancakes
Grand Ledge, Michigan
http://www.tripadvisor.com/Restaurant_R ... higan.html
- Mike
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Clint »

Oh how I miss Sophia's! Zeker de skillets!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Gebruikersavatar
Bramster
Amerika-expert
Berichten: 2440
Lid geworden op: 24 nov 2005, 14:14

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Bramster »

>Het lijstje is weer up-to-date!

Lijkt er op dat de North Street Market in Onancock de lijst niet heeft gehaalt. Is daar een reden voor ?
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Clint »

Enige reden is dat er geen link in het bericht stond. Als je een website of link naar bv tripadvisor hebt, komt hij er bij :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Gebruikersavatar
Bramster
Amerika-expert
Berichten: 2440
Lid geworden op: 24 nov 2005, 14:14

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Bramster »

Dus als een restaurant geen website heeft vind het management van deze draad het niet de moeite waard :?: :(

Een adres moet toch voldoende zijn om een restaurant te vinden ? Ik dacht dat deze draad juits was bedoel om restaurants te vinden die "anders" zijn.
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Clint »

Het is de bedoeling dat er alleen restaurants in dit topic staan die ook daadwerkelijk nog bestaan. Met alleen een adres valt dat niet te controleren. Een link naar een website daarentegen helpt hier wel bij. Even Google op gaf dit resultaat: http://www.onancock.org/eat.html Als het op de site van de stad zelf staat, is dat genoeg bewijs dat de toko nog bestaat en kan hij opgenomen worden.

We moeten ergens een grens trekken om het topic overzichtelijk te houden en we nemen dus alleen restaurants op met een link.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer