Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Restaurant-tips gerangschikt per staat

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Gypsygirl1 »

Coyote schreef:Ik ben benieuwd. :D

In juni ga ik ook een bezoekje brengen aan de Big Texan Steakranch. Denk niet dat ik voor de 72 oz. Steak ga... :wink: :mrgreen:

Roland
Ik zou het niet doen, het is een behoorlijk stuk vlees.
Het is heerlijk om daarbinnen te vertoeven, zo gezellig!
Geweldig eten, live muziek van oude cowboys tussen de tafeltjes door en gebrul van de koks alsof ze een kudde longhorns aan het drijven zijn!
En dan nog die gasten die op een podium aan het proberen zijn dat brok vlees op te eten een aangemoedigd en opgezweept worden door het publiek.
Je ligt constant in een deuk van het lachen! Wat een tent zeg!
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Steppie schreef: Kansas City BBQ in San Diego, CA
http://www.kcbbq.net
Ik heb er al enkele keren gegeten en het zijn eigenlijk de sandwiches die er het lekkerst zijn, voor de rest is het niet zo hoogstaand maar je moet gewoon in de allerbekendste filmbar geweest zijn!
Echte KC BBQ moet je natuurlijk gewoon in BBQ Capital Kansas City eten ;) Ik heb twee van de bekendste BBQ tenten uit KC toegevoegd, Arthur Briant's en Gates & Sons.

Het lijstje is weer up-to-date.
Ik wil graag iedereen nogmaals verzoeken om bij het aanmelden van nieuwe restaurants te zorgen dat je de naam van het restaurant, de plaatsnaam, de staat en een link naar de website te vermelden. Een link naar bv tripadvisor o.i.d. is ook prima!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Al wel genoemd, maar nog niet in het lijstje vermeld: In Springdale, Utah:
Oscar's Cafe en The Spotted Dog.

Marianne
GinoW
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door GinoW »

Ik vond in Moab alle restaurants VREETschuren en het eten vonden we ook niet altijd even goed.
Moab Brewery, Pasta Jay's?? Nee dank je ik ga er echt niet meer heen.
We zijn naar de Desert Bistro geweest (schuin tegenover de super 8) daar was het eten HEEL goed maar wel wat duurder dan de gemiddelde restaurants in Moab.
Maar misschien is onze mening wat gekleurd omdat het stervens druk was en wij er precies in het weekend zaten.
(het leek wel of half VS er zat de hotels waren ook vol)
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Je kan bij de Mexicaan goed eten in Moab.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Gino, je bent vast niet naar de Red Cliffs Lodge geweest als ik jou zo lees. Dat is beslist geen vreetschuur....... Heerlijk eten en een prachtige view erbij. Je hebt daar iets aan gemist!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Of in de Red Cliffs lodge.

EDIT: Jasmino was me voor. :lol:
PhoebeCaulfield
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door PhoebeCaulfield »

Zijn verzoekjes hier ook toegestaan?
Ik heb ooit heerlijk Chinees gegeten in Chinatown in San Francisco, maar toen ik er de tweede keer was, kon ik het restaurant niet meer vinden. (De gerechten werden er op een ronddraaiende schijf gezet, maar dat zal wel niet uniek zijn. O, en het restaurantbezoek werd voorafgegaan door een tour door Chinatown. De tour guide had fortune cookies in haar oren. :wink: En ik geloof dat het restaurant zich op de eerste verdieping bevond.)
Kan iemand me een (ander) restaurant in SF's Chinatown aanraden?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Een nieuwe voor Washington: Perry's in Adams Morgan, waar wij zaterdag aten en waar een leuke bar en terras op het dak zijn. De cuisine is (originele) tapas (kipkroketjes waren heerlijk en de wilde champignons ook) en sushi (niet duur voor midden in de stad): http://www.perrysadamsmorgan.com

PS: de laatste link Ichiumi van de New York City restaurants werkt niet (meer)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
GinoW
Amerikakenner

Bericht door GinoW »

Jasmino schreef:Gino, je bent vast niet naar de Red Cliffs Lodge geweest als ik jou zo lees. Dat is beslist geen vreetschuur....... Heerlijk eten en een prachtige view erbij. Je hebt daar iets aan gemist!
Nee die hebben we helaas gemist :-(
Ons hotel was trouwens ook niet best maar ja alles was vol.
Toch wil ik er nog wel een keer terug voor de parken.
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Fishermen's Grotto in San Fransisco, CA!

http://www.fishermensgrotto.com/
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Nog wat aardige eetgelegenheden waar we lekker gegeten hebben tijdens onze reis in mei en die nog niet genoemd zijn. Kwaliteit en prijzen verschilden nogal en zijn niet rechtevenredig met elkaar verbonden.
Teleurstellingen waren er ook; het ChurchstreetCafe in ABQ staat in veel reisboeken in de top 10. Het was een leuke plek in Old Town in een van de oudste huizen, het drinken was goed, maar de bediening pet en het eten mwah. En dat lag niet aan het feit dat we daar ook de heetste saus van deze vakantie kregen.
Ook het Junction restaurant in Chinle bij het Best Western, al aangegeven als het minst erge in de regio, was toch nog erger dan gedacht.

Het best gegeten hebben we in restaurant van het Straterhotel in Durango, daar was een gastkok uit Europa, met een speciaal menu; met bv eend. Maar het was vooral ook zo mooi opgemaakt en dan dat toetje; om je vingers bij af te likken; 3 kleuren chocomousse
IMG_0212-1.JPG
Durango: Strater http://www.mahoganygrille.com

Moab : http://www.miguelsbajagrill.com en ook fiesta mexicana - de mexicaan tegenover Canyonsland Campground.
Daarnaast de BBQ van de hekkies!! :wink:

Santa Fe: the Shed http://sfshed.com/home.html ; Blue Corn http://www.bluecorncafe.com

Torrey : http://www.therimrock.net/restaurant.html

Scottsdale: Z-tejas http://www.ztejas.com
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ik heb hier gekeken voor restaurants. Maar ik vind er niks over Yosemite.. moet je daar nisk buiten de deur eten?

En ik heb de hele lijst, en topic doorgelopen, maar het blijft lastig om dan te vinden welk restaurant ik in SF bij Pier of Fish Wharf moet nemen met de kids. Ik zag Wipe out maar ik vind verder niet wat er een leuke lekkere tent is.

Blijft lastig om zoiets te ordenen dat nieuwe mensen zien wat voor soort tent het is. Sommige melden wel wat het is anderen noemen alleen de naam.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Volgens mij kun je in SF beter ergens anders gaan eten dan in het toeristische en waarschijnlijk overpricede Fishermans Wharf. Geweldig leuke Italiaanse restaurants vind je in North Beach, leuke kleine Japanse restaurantjes trouwens ook. Steakhouses vind je overal wel, en heerlijk Chinees in Chinatown. Genoeg leuke restaurants ook in de wijken The Castro en SOMA. Echt, SF is een voedselparadijsje. Lijkt me zonde om in FW te gaan eten.
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lampie »

In San Francisco is the Spinnaker een echte aanrader. Net over de golden gate (Leuk om daarheen te fietsen, dikke lunch te nemen en dan met het pontje terug).
Zit in de jachthaven, het restaurant zit deels in het water dus een geweldig uitzicht over SF en heel goed eten.
Mooie vis gerechten.
http://www.thespinnaker.com/

's Avonds kun je natuurlijk nog altijd een clam chowder bij Boudin eten naast en op Pier 39.
http://www.boudinbakery.com/

Een week geleden nog zo uitgevoerd en dat is prima bevallen.
Laatst gewijzigd door Lampie op 10 aug 2010, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

En in Yosemite, is dara nog iets aardigs? Let wel op we zijn met twee kids (11 en 14) dus geen haute cuisine (als dat al bestaat daar). Gewoon gezellig eten. :?:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Haute cuisine in de NP bestaat bijna niet :wink: (al zal het Awahnee hotel vast wel een fatsoenlijk aanbod hebben).

Bij Curry-Village zit een kantine waar je voor een vast bedrag een buffet kan krijgen. Doodnormaal voedsel, niets bijzonders maar wel alles erop en eraan (soepjes, brood, aardappelen/friet/rijst, vlees, vis en toetjes). Buiten deze kantine zit een soort pizza-corner waar je pizza'tjes kunt krijgen. Ze zijn erg duur en niet te vreten (van die dikke, kleffe deegballen :lol: ). Ergens anders in de vallei zit nog een soort blokhut waar je best aardige hamburgers met friet kunt krijgen voor een schappelijke prijs. Bij Curry village zit trouwens ook een supermarktje maar de prijzen zijn erg hoog.

Ik zou je daarom aanraden om, voordat je in Yosemite bent flink in te slaan bij 1 van de grote supermarkten die je onderweg tegenkomt. Wij kochten destijds een heleboel flesjes water en ook een flesje wijn, fruit voor overdag, broodjes/kaas/avocado (waar we elke ochtend van ontbeten, we kochten dan thee bij de kantine), en wat hartige snacks voor 's avonds. Zo krijg je toch nog wat fatsoenlijks binnen en kost het je ook nog eens geen handen vol met geld!
Laatst gewijzigd door RiverCola op 28 jul 2010, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Heb niet in het Awahnee gegeten, wel koffie gedronken en die was redelijk. Maar wel aan de North Rim en in Yellowstone in de lodges gegeten en dat was prima.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Wij waren erg tevreden over het eten in Awahnee.
Ruud&Dominique
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Ruud&Dominique »

in Freeport , Maine hebben wij vorig jaar bijzonder lekker gegeten ( als je van veel houdt )... :wink:
http://www.bucksnaked-bbq.com/menu.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer