Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Restaurant-tips gerangschikt per staat
Re: Restaurant-tips
Marlous,
Bij The Bunnery heb ik een ontbijt genomen met een vers gebakken coffee cake (die was nog warm), met roereieren en spek. Populaire lokatie, we stonden er wel even in de rij, buiten onder de heaters, maar het schoot snel op.
Bij The Bunnery heb ik een ontbijt genomen met een vers gebakken coffee cake (die was nog warm), met roereieren en spek. Populaire lokatie, we stonden er wel even in de rij, buiten onder de heaters, maar het schoot snel op.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
jerbia schreef:Ik vergeet nog een echte aanrader, Cafe Diablo in Torrey! Heerlijk eten en de presentatie is fantastisch!
Oh wat ben ik het met je eens. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens al mijn Amerika reizen hier het aller aller lekkerst heb gegeten. Mijn man is het geheel met mij eens.
In Estes Park zit een geweldig goed Thais restaurant, Thai Kitchen genaamd, op 401 S Saint Vrain Avenue. Ik heb daar de lekkerste Thaise curry gehad die ik ooit gegeten heb, inclusief tijdens onze vakantie in Thailand. In diezelfde straat op nummer 451 zit Peak to Peak en ook daar hebben we heerlijk gegeten!
Re: Restaurant-tips (algemeen)
Cracker Barrel!! Definitely!
Heerlijk eten. en een leuke shop erbij. Wat wil je nu meer?
Heerlijk eten. en een leuke shop erbij. Wat wil je nu meer?
each day's a gift and not a given right
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
In het gebied rond Washington is de plaatselijke "Great American restaurants" keten aan te raden. Restaurants heten Sweetwater Tavern, Coastal Flats, Jackson, Mike's, Silverado en Carlisle Cafe. Ook plaatselijk en goed voor Washington is Clyde's, met locaties in Georgetown en Penn Quarter en in de voorsteden van Virginia. Dit zijn allemaal restaurants met Amerikaanse cuisine. Daar houd ik het maar bij voor Washington, anders zouden hier hele lijsten van goede restaurants komen
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Heb je ook een link van deze restaurants? Ik kan ze zelf niet vinden...GJ schreef:In Estes Park zit een geweldig goed Thais restaurant, Thai Kitchen genaamd, op 401 S Saint Vrain Avenue.
In diezelfde straat op nummer 451 zit Peak to Peak en ook daar hebben we heerlijk gegeten!
Het lijstje is weer aangevuld.
Verdere tips zijn welkom.
- lelie
- Amerika-expert
En waar zit dat restaurant precies? Of bedoel je dit restaurant in het algemeen?
Dan kan ik het helaas niet in het lijstje plaatsen.
- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Evos zit met 3 restaurants in Tampa, FL en met 1 restaurant in St. Petersburg, FL. De restaurants liggen redelijk bij elkaar in de buurt alle 4.En waar zit dat restaurant precies? Of bedoel je dit restaurant in het algemeen?
Ze zijn ook aan het uitbreiden naar andere staten.
In Seattle (WA): Elliot’s Oyster House Elliot’s Oyster House, beste oesters, tweemaal inmiddels
, die ik in de VS heb gegeten.
Een goede tweede vindt je in NYC (NY): de Grand Central Oyster Bar

Een goede tweede vindt je in NYC (NY): de Grand Central Oyster Bar
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Vanmiddag in Baltimore aan de Inner Harbor heerlijke crabcake gegeten bij J. Paul's.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Marin Brewery is een restaurant met bierbrouwerij in Larkspur, Marin County, California. Erg leuk dus om vanuit San Francisco met de ferry (vanaf de Ferry Building aan de Embarcadero) een tochtje over de Bay te maken en dan hier te eten (kan je evt. met taxi wel heen, t is niet ver vanaf de ferry building in Larkspur) en dan weer met de boot 's avonds terug. Alleen die boottocht is al een geweldige ervaring en raad ik altijd aan iedereen aan die in SF zit, maar het restaurant zelf is ook ontzettend leuk, gezellig, echt goede hamburgers en ander eten.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Mocht er iemand in East Lansing, MI een lekker restaurant zoeken, kan ik Dublin Square aanraden! Vlak naast de MSU campus 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
In Wellesley MA (bij Boston) de Blue Ginger. Voor mij nog steeds een van de beste restaurants.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij zijn op aanraden van de hotel receptioniste in Paso Robles, CA, wezen eten bij restaurant McPhee's (http://www.mcphees.com) in Templeton en waren aangenaam verrast door de goede prijs/kwaliteit verhouding.
In de Clearwater area Crabby Bill's (de allereerste en originele zit in Indian Rocks Beach)
Zelfde gebied: Sweet Tomatoes: een all you can eat salad en soup bar
Zelfde gebied: Sweet Tomatoes: een all you can eat salad en soup bar
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
In Valencia ( Santa Clarita Ca.) kun je lekker eten in Sisley . Dit is een italiaans restaurant. http://www.sisleykitchen.com
Dit restaurant ligt in een heel mooie Mall aan de Valencia Boulevard waar nog meer leuke restaurants zitten.
In Moab hebben we heel lekker gegeten in de Sunset Grill (wel iets duurder).Dit restaurant heeft een mooi uitzicht op Moab en de zonsondergang
http://www.moab-utah.com/sunsetgrill/
In Granby (Co.) zit Brickhouse 40 , http://www.brickhouse40.com/Menu.html
Een nieuw restaurant , leuke inrichting en prima lunch/diner. Granby ligt aan wegnr. 40 richting Rocky Mountain N.P.
Dit restaurant ligt in een heel mooie Mall aan de Valencia Boulevard waar nog meer leuke restaurants zitten.
In Moab hebben we heel lekker gegeten in de Sunset Grill (wel iets duurder).Dit restaurant heeft een mooi uitzicht op Moab en de zonsondergang
http://www.moab-utah.com/sunsetgrill/
In Granby (Co.) zit Brickhouse 40 , http://www.brickhouse40.com/Menu.html
Een nieuw restaurant , leuke inrichting en prima lunch/diner. Granby ligt aan wegnr. 40 richting Rocky Mountain N.P.
- lelie
- Amerika-expert
Ik zal het rijtje morgen weer aanvullen.
Bedankt voor de reacties.
En jij bedankt voor het bijhouden.lelie schreef:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties