Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
douchen vliegved of andere gelegenheid
-
kadaatje
- Amerika-newbie
- Contacteer:
douchen vliegved of andere gelegenheid
Hallo,
Wij gaan naar Amerika op trektocht.
Nu is het zo dat we direct vanuit de bush (zonder gelegenheid op een frisse douche) op een vliegtuig stappen naar Idianapolis, wie weet of je kunt douchen op vliegvelden of anderzins zonder dat je hoeft in te checken bij een hotel?
Wij gaan naar Amerika op trektocht.
Nu is het zo dat we direct vanuit de bush (zonder gelegenheid op een frisse douche) op een vliegtuig stappen naar Idianapolis, wie weet of je kunt douchen op vliegvelden of anderzins zonder dat je hoeft in te checken bij een hotel?
Dat verschilt compleet per vliegveld. Welk vliegveld gaat het om?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ik heb even op de websites van beide luchthavens gekeken en ik vrees voor je dat geen van beide douchefaciliteiten heeft. Het zijn beide relatief kleine luchthavens. Luchthavens met douches zijn toch meestal de internationale luchthavens. Dus ik ben bang dat je als je wil douchen voor je vlucht toch een hotel moet nemen (of zo'n cheap motel waar je 'per uur' kan betalen. Ik weet niet of die ook echt bestaan maar in gangsterfilms wil je het nog wel eens zien)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht