Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Een amerikaanse cafe/bar?
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Een amerikaanse cafe/bar?
Hi folks! weet iemand of er ubhaubt een amerikaanse cafe/bar in nederland zijn?? Zo ja zou je er een paar kunnen noemen in plaatsen??
Ik woon zelf in Apeldoorn..maar als het zo is denk ik dat het meer in Amsterdam is.
Thanks anyway,
Fuzzy
Ik woon zelf in Apeldoorn..maar als het zo is denk ik dat het meer in Amsterdam is.
Thanks anyway,
Fuzzy
-
Antoinette
- Amerikafan
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Ik ben blij dat Applebees uit Nederland is verdwenen. In één zin was het echt één grote aanfluiting die niks met Amerika te maken had wat mij betreft.
Je zou Caddy's in Purmerend eens kunnen proberen. Zelf ben ik er nog steeds niet geweest maar van verschillende kanten hoor ik goeie berichten. Op zondag zit het daar helemaal stampvol kennelijk.
http://www.caddysdiner.nl
Je zou Caddy's in Purmerend eens kunnen proberen. Zelf ben ik er nog steeds niet geweest maar van verschillende kanten hoor ik goeie berichten. Op zondag zit het daar helemaal stampvol kennelijk.
http://www.caddysdiner.nl
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Aïda schreef:Ik ben blij dat Applebees uit Nederland is verdwenen. In één zin was het echt één grote aanfluiting die niks met Amerika te maken had wat mij betreft.
Wij kwamen er heel graag, om af en toe nog een lekker hapje Amerikaans te kunnen eten. Maar ik moet wel toegeven, dat de menukaart de laatste 2 jaar heel slecht was, en het eten ook niet altijd goed. Je kreeg toen een vernederlandste (goed woord?) versie van Applebee's en dat leek niet meer op het origineel. Maar in de beginjaren was het menu helemaal gelijk en smaakte het echt hetzelfde als Applebee's in Amerika. En dat mis ik bij tijd en wijle toch best wel.......
Jacqueline
-
anice van den Boer
- Amerikafan
-
peppercorn
- Amerika-newbie
@ AntoinetteAntoinette schreef:Je zou eens naar het Hard rock Cafe in Amsterdam kunnen gaan.
Deze hardrock cafe behoort niet tot de orginele keten. Deze hardrock cafe zat in de jaren 80 in de korte leidsedwarsstraat en is verhuisd toen Max euweplein werd aangemaakt. De officiele keten van Hardrock was nooit blij de Nederlandse uitgave omdat er wiet en hasj werd verkocht toen der tijd. De keten heeft deze vestiging nooit kunnen verbieden bij de rechter omdat het om een buitenlandse bedrijf ging die in Europa toen der tijd nog geen voet aan de grond had.
Hooters was ook gekomen naar Amsterdam, maar die is omgetoverd in Teasers omdat het ook om een formule ging die overgenomen was van de USA, maar deze eigenaar hebben ze de naam wel bij de rechter kunnen verbieden, vandaar dat het Teasers heet.
Maar als ze een amerikaanse uitstraling hebben? Ik vind persoonlijk van niet.
-
rverhoog
- Amerikafan
- Contacteer:
Yankee Doodle
Kennen jullie Yankee Doodle in Drachten en Assen??????
Heel amerikaans en lekker in de sfeer van Amerika (http://www.yankeedoodle.nl/)
Ze hebben daar 1 prijs waar je onbeperkt voor kunt eten (all-you-can-eat) Ze hebben van steaks, kip, patat, salade tot ijs. Erg leuke sfeer. Zo hebben ze een jail, jaren 50's cafe, grand Canyon e.d. nagemaakt. Leuk om eens te proberen.
Ronald

Heel amerikaans en lekker in de sfeer van Amerika (http://www.yankeedoodle.nl/)
Ze hebben daar 1 prijs waar je onbeperkt voor kunt eten (all-you-can-eat) Ze hebben van steaks, kip, patat, salade tot ijs. Erg leuke sfeer. Zo hebben ze een jail, jaren 50's cafe, grand Canyon e.d. nagemaakt. Leuk om eens te proberen.
Ronald
-
Antoinette
- Amerikafan
Dat zou best kunnen hoor, maar waarom staat het cafe dan wel op de site?peppercorn schreef:@ AntoinetteAntoinette schreef:Je zou eens naar het Hard rock Cafe in Amsterdam kunnen gaan.
Deze hardrock cafe behoort niet tot de orginele keten.
En of ze een amerikaanse uitstraling hebben? Dat is persoonlijk, wij vinden het wel leuk om heen te gaan als we in de buurt zijn.
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
openingstijde diner66
Hi folks!
Ik vroeg me af of imand weet hoe laat diner66 doordeweeks en in het weekend open is?
thanks anyway, Fuzzy
Ik vroeg me af of imand weet hoe laat diner66 doordeweeks en in het weekend open is?
thanks anyway, Fuzzy
-
anice van den Boer
- Amerikafan
-
wendyjol
- Amerikakenner
In de HP/De tijd staat een recensie over de diner 66 (blz. 96)
PS http://www.diner66.net
Groeten
Wendy
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik de hamburgers van de McD gewoon ook lekker vindDe kwaliteit van hamburgers in Nederland is overigens als vanouds verschrikkelijk. Zelfs in met Americana volgepakte, kermisachtige uitspanningen, waar het wel lukt om auto's en motorfietsen aan het plafond te hangen, blijkt het op de grillplaat werpen van een adequate hamburger een onneembare hindernis. Eén behoorlijk adres per grote stad is al heel wat. In Utrecht is dat de Diner 66 op het Stationsplein.
PS http://www.diner66.net
Groeten
Wendy
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mcd
Yep I agree..Ik vind Mcd lekker en beter dan Burger King. Dat vind ik zo vies daar..ik ben 1 keer geweest en dat was ook de laatste keer want ik kreeg altijd een koude hamburger and koude vrietjes, dus tja..ik ben van plan om naar diner66 te gaan met me vriendin. Ik heb al een paar foto's gezien, het ziet er leuk uit van binnen..we zien wel..
Thanks, bye
Fuzzy
Thanks, bye
Fuzzy
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
where is it?
Hello again..ik vroeg me af waar Breakaway cafe zit in Utreht?
thanks Fuzzy
thanks Fuzzy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2931 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv