Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een amerikaanse cafe/bar?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Een amerikaanse cafe/bar?

Bericht door Fuzzy »

Hi folks! weet iemand of er ubhaubt een amerikaanse cafe/bar in nederland zijn?? Zo ja zou je er een paar kunnen noemen in plaatsen??
Ik woon zelf in Apeldoorn..maar als het zo is denk ik dat het meer in Amsterdam is.

Thanks anyway,

Fuzzy
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Je zou eens naar het Hard rock Cafe in Amsterdam kunnen gaan.
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

thanks

Bericht door Fuzzy »

Bedankt..maar zijn er nog andere cafe's of is dat het zo'n beetje?

bye fuzzy
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Jaren geleden zat er een Applebees in Nijmegen, niet echt een bar maar wel echt Amerikaans.
muffles
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door muffles »

BoomChicago.. standup en bar en allemaal amerikanen daar in Amsterdam op het Leidseplein.
Applebees is helaas weg uit Nederland en vervangen voor Dreamz, wat een stuk minder is en meer nederlands
Bekijk mijn persoonlijke
website op
http://www.muffles-online.com.
'Personal art, games & fun!'
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

applebees in scheveningen. Inderdaad niet echt een cafe maar wel op en top amerikaans.

Subways in oa Leiden. ook geen cafe maar als ik hier zit te eten dan voel, ruik en proef ik weer amerika. Ik voel me dan net weer zoals ik LA
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik ben blij dat Applebees uit Nederland is verdwenen. In één zin was het echt één grote aanfluiting die niks met Amerika te maken had wat mij betreft.

Je zou Caddy's in Purmerend eens kunnen proberen. Zelf ben ik er nog steeds niet geweest maar van verschillende kanten hoor ik goeie berichten. Op zondag zit het daar helemaal stampvol kennelijk.
http://www.caddysdiner.nl
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Breakaway cafe in Utrecht en Rotterdam. American Dream cafe in Rotterdam.

In die laatste zaak kan je een reis naar Florida winnen als je binnen 30 min een hambureger van een kilo opeet.

Ik denk dat wanneer je Google gebruikt nog wel meer kan vinden.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Aïda schreef:Ik ben blij dat Applebees uit Nederland is verdwenen. In één zin was het echt één grote aanfluiting die niks met Amerika te maken had wat mij betreft.
:cry: Ik niet hoor............
Wij kwamen er heel graag, om af en toe nog een lekker hapje Amerikaans te kunnen eten. Maar ik moet wel toegeven, dat de menukaart de laatste 2 jaar heel slecht was, en het eten ook niet altijd goed. Je kreeg toen een vernederlandste (goed woord?) versie van Applebee's en dat leek niet meer op het origineel. Maar in de beginjaren was het menu helemaal gelijk en smaakte het echt hetzelfde als Applebee's in Amerika. En dat mis ik bij tijd en wijle toch best wel....... :cry:

Jacqueline
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

wij hebben laatst een meeting gehad op het jaarbeursplein in Utrecht.
Het is een leuk Amerikaans tentje met vele amerikaanse hebbedingetjes en het eten was erg lekker, het eettentje heet Dinner 66.

Groetjes Anice
peppercorn
Amerika-newbie

Bericht door peppercorn »

Antoinette schreef:Je zou eens naar het Hard rock Cafe in Amsterdam kunnen gaan.
@ Antoinette

Deze hardrock cafe behoort niet tot de orginele keten. Deze hardrock cafe zat in de jaren 80 in de korte leidsedwarsstraat en is verhuisd toen Max euweplein werd aangemaakt. De officiele keten van Hardrock was nooit blij de Nederlandse uitgave omdat er wiet en hasj werd verkocht toen der tijd. De keten heeft deze vestiging nooit kunnen verbieden bij de rechter omdat het om een buitenlandse bedrijf ging die in Europa toen der tijd nog geen voet aan de grond had.

Hooters was ook gekomen naar Amsterdam, maar die is omgetoverd in Teasers omdat het ook om een formule ging die overgenomen was van de USA, maar deze eigenaar hebben ze de naam wel bij de rechter kunnen verbieden, vandaar dat het Teasers heet.

Maar als ze een amerikaanse uitstraling hebben? Ik vind persoonlijk van niet.
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Yankee Doodle

Bericht door rverhoog »

Kennen jullie Yankee Doodle in Drachten en Assen??????
Heel amerikaans en lekker in de sfeer van Amerika (http://www.yankeedoodle.nl/)
Ze hebben daar 1 prijs waar je onbeperkt voor kunt eten (all-you-can-eat) Ze hebben van steaks, kip, patat, salade tot ijs. Erg leuke sfeer. Zo hebben ze een jail, jaren 50's cafe, grand Canyon e.d. nagemaakt. Leuk om eens te proberen.

Ronald
:D
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

peppercorn schreef:
Antoinette schreef:Je zou eens naar het Hard rock Cafe in Amsterdam kunnen gaan.
@ Antoinette

Deze hardrock cafe behoort niet tot de orginele keten.
Dat zou best kunnen hoor, maar waarom staat het cafe dan wel op de site?

En of ze een amerikaanse uitstraling hebben? Dat is persoonlijk, wij vinden het wel leuk om heen te gaan als we in de buurt zijn.
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

openingstijde diner66

Bericht door Fuzzy »

Hi folks! :D

Ik vroeg me af of imand weet hoe laat diner66 doordeweeks en in het weekend open is?

thanks anyway, Fuzzy
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

Hoi Fuzzy,

Diner 66 is open van 08.00 tot 24.00 uur
de keuken is geopend van 12.00 tot 22.00 uur.

Veel plezier :lol:

Groetjes Anice
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

In de HP/De tijd staat een recensie over de diner 66 (blz. 96)
De kwaliteit van hamburgers in Nederland is overigens als vanouds verschrikkelijk. Zelfs in met Americana volgepakte, kermisachtige uitspanningen, waar het wel lukt om auto's en motorfietsen aan het plafond te hangen, blijkt het op de grillplaat werpen van een adequate hamburger een onneembare hindernis. Eén behoorlijk adres per grote stad is al heel wat. In Utrecht is dat de Diner 66 op het Stationsplein.
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik de hamburgers van de McD gewoon ook lekker vind :oops:

PS http://www.diner66.net

Groeten
Wendy
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

wendyjol schreef:Ik moet eerlijk bekennen, dat ik de hamburgers van de McD gewoon ook lekker vind :oops:
Ik ook 8) , en de frietjes zijn ook geweldig 8)

Ik moet wel zeggen dat niet alle McDonalds restaurants goed zijn hoor, er zit wel degelijk verschil in per lokatie.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Mcd

Bericht door Fuzzy »

Yep I agree..Ik vind Mcd lekker en beter dan Burger King. Dat vind ik zo vies daar..ik ben 1 keer geweest en dat was ook de laatste keer want ik kreeg altijd een koude hamburger and koude vrietjes, dus tja..ik ben van plan om naar diner66 te gaan met me vriendin. Ik heb al een paar foto's gezien, het ziet er leuk uit van binnen..we zien wel..

Thanks, bye

Fuzzy
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

where is it?

Bericht door Fuzzy »

Hello again..ik vroeg me af waar Breakaway cafe zit in Utreht?

thanks Fuzzy ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer