Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraag over importeren onderdelen uit de USA
vraag over importeren onderdelen uit de USA
Hallo allemaal,
Ik wil graag motoronderdelen importeren vanuit de USA.
Nou zie ik een tarief staan in dollars, alleen moet eea. hier langs de douane.
Is er iemand die mij kan vertellen welke onkosten buiten verzenden er nog allemaal bijkomen.
Ik hoorde iets van BTW en invoerrechten, kan op de douane site ook niet echt veel wijzer worden.
Bedankt vast.
Noot van Dennis: vrijwel alle berichten in dit draadje zijn aangepast dan wel geheel verwijderd. Reclame maken is op dit forum niet toegestaan. Hou je s.v.p. aan de forumregels.
Is er iemand die mij kan vertellen welke onkosten buiten verzenden er nog allemaal bijkomen.
Ik hoorde iets van BTW en invoerrechten, kan op de douane site ook niet echt veel wijzer worden.
Bedankt vast.
Noot van Dennis: vrijwel alle berichten in dit draadje zijn aangepast dan wel geheel verwijderd. Reclame maken is op dit forum niet toegestaan. Hou je s.v.p. aan de forumregels.
Live is short.
- Color01
- Amerika-expert
als ik het goed heb..
invoerrechten (3,7% over factuurwaarde )
- BTW bij invoer (19% over factuurwaarde + vrachtkosten tot plaats van inklaren.
ik heb afgelopen jaar ook een paar keer motor onderdelen naar nederland gestuurt... en het is elke keer nog zonder problemen aan gekomen ... als je met echt grote onder delen aan komt, dan heb je de kans dat je bij moet betalen.
invoerrechten (3,7% over factuurwaarde )
- BTW bij invoer (19% over factuurwaarde + vrachtkosten tot plaats van inklaren.
ik heb afgelopen jaar ook een paar keer motor onderdelen naar nederland gestuurt... en het is elke keer nog zonder problemen aan gekomen ... als je met echt grote onder delen aan komt, dan heb je de kans dat je bij moet betalen.
-
texasdutch
- Amerika-ontdekker
Re: vraag over importeren onderdelen uit de USA
Ik kan je niet helpen met de import kosten in Holland.easyrider schreef:Hallo allemaal,
Bedankt vast.
- Color01
- Amerika-expert
Re: thanks
Niets te danken ... kennisen van ons hebben een Motorzaak ... en meestal krijg ik extra korting op nieuwe motor onderdelen.easyrider schreef:Bedankt voor je reactie color..
Re: thanks
LeukColor01 schreef:Niets te danken ... kennisen van ons hebben een Motorzaak ... en meestal krijg ik extra korting op nieuwe motor onderdelen.easyrider schreef:Bedankt voor je reactie color..
wij hebben ook een motorzaak. We doen alleen het merk Buell..
Live is short.
Re: vraag over importeren onderdelen uit de USA
texasdutch schreef:Ik kan je niet helpen met de import kosten in Holland.easyrider schreef:Hallo allemaal,
Bedankt vast.
Ed Smeets
Live is short.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht