Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Belgische frietjes in de States

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Elke
Amerika-ontdekker

Belgische frietjes in de States

Bericht door Elke »

Hey hallo

Ik ben een studente journalistiek die helemaal gek is op de Verenigde Staten. Ben dan ook heel blij dat ik deze website met dit leuke forum gevonden heb...

Voor een project ben ik op zoek naar allerlei informatie over "Belgische frietjes in de Verenigde Staten". En dit is heel breed bedoeld:

* Ken je een Belg die in de US een frituur (of iets dergelijks) heeft opgestart?

* Ken je leuke anekdotes over de geschiedenis of het gebruik (of moet ik zeggen 'verbruik') van frietjes in de US?

* Ben je op de hoogte van een of andere studie / enquête / dossier / artikel over "de Amerikaan en zijn french fries"?

Kortom: denk je nuttige of leuke informatie voor ons te hebben omtrent dit onderwerp, aarzel dan niet om het hier even neer te pennen, een URL door te geven of mij (hier of via mail) je verhaal te doen. Alles is welkom... :)

Groetjes!

Elke - die plechtig belooft haar morgen toch ook voor te stellen in het "Over AllesAmerika" - gedeelte.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Elke,

Wat restaurants betreft, ik woon bij Washington DC en in Olney, Maryland is een restaurant, dat "Mannequin Pis" heet. Wij zijn er een keer gaan eten, want het is nogal ver voor ons, maar ze hebben heerlijke frieten. Hier is een recensie: http://www.washingtonian.com/dining/Pro ... quinp.html

Ook kun je een heerlijk zoutje kopen Terra "Frites" (http://www.taquitos.net/snacks.php?snack_code=1128), "Belgian style fries", die dingen zijn absoluut niet te versmaden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Elke
Amerika-ontdekker

Bedankt!

Bericht door Elke »

Bedankt voor de nuttige informatie, Petra!

Cheers

Elke
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer