Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
even voorstellen: Oldsminator
-
- Amerika-newbie
even voorstellen: Oldsminator
Hoi, Ik ben Guy, een 32 jarige uit het Belgische Sint-Niklaas.
Samen met mijn vriendin Peggy hebben wij een enorme interesse voor het Amerikaanse gebeuren.
Ik was zelf reeds een keer of 10-12 in Amerika op bezoek gezien hele goede vrienden uit mijn schooltijd een bedrijfje hebben met een zetel in Amerika en een zetel in België.
Zij importeren Amerikaanse auto's en onderdelen vanuit Houston-Texas en Los-Angeles California naar Antwerpen.
Ik heb dus zelf een hele grote interesse in Amerikaanse wagens en door met ginds gemaakte vrienden het halve land door te crossen om deze wagens te vinden is ook mijn interesse in de rest van het land gesterkt.
Ik beschik nu over een kleine 6 GB Country MP3's en MPG's, een schoendoos foto's en vooral veel herinneringen.
Wanneer ik met mijn vriendin doorheen memorablia snuffel krijgt ook zij een spontane Amerikaanse viruskriebel.
Wij zullen regelmatig eens langskomen op dit forum en hopen leuke mensen te ontmoeten. Wie met ons contact wil of iets wil vragen is gerust welkom. Mijn meeste ervaringen gaan over California, maar ook Arizona heb ik meer dan eens doorkruist.
Groetjes Guy e Peggy
Samen met mijn vriendin Peggy hebben wij een enorme interesse voor het Amerikaanse gebeuren.
Ik was zelf reeds een keer of 10-12 in Amerika op bezoek gezien hele goede vrienden uit mijn schooltijd een bedrijfje hebben met een zetel in Amerika en een zetel in België.
Zij importeren Amerikaanse auto's en onderdelen vanuit Houston-Texas en Los-Angeles California naar Antwerpen.
Ik heb dus zelf een hele grote interesse in Amerikaanse wagens en door met ginds gemaakte vrienden het halve land door te crossen om deze wagens te vinden is ook mijn interesse in de rest van het land gesterkt.
Ik beschik nu over een kleine 6 GB Country MP3's en MPG's, een schoendoos foto's en vooral veel herinneringen.
Wanneer ik met mijn vriendin doorheen memorablia snuffel krijgt ook zij een spontane Amerikaanse viruskriebel.
Wij zullen regelmatig eens langskomen op dit forum en hopen leuke mensen te ontmoeten. Wie met ons contact wil of iets wil vragen is gerust welkom. Mijn meeste ervaringen gaan over California, maar ook Arizona heb ik meer dan eens doorkruist.
Groetjes Guy e Peggy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: even voorstellen: Oldsminator
Welkom Guy (én Peggy)!
Dus graag even in't gewoon Vlaams?
Euh, kan je dat in gewone mensentaal vertalen? GB associeer ik met GigaByte, en MP3 met muziek. MPG met Max-Planck-Gesellschaft, maar hoe wetenschap en muziek aan elkaar gekoppeld worden, terwijl je het blijkbaar ook over Amerikaanse wagens hebt?Oldsminator schreef:Ik beschik nu over een kleine 6 GB Country MP3's en MPG's
Dus graag even in't gewoon Vlaams?

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-newbie
Hoi Kastelke,Euh, kan je dat in gewone mensentaal vertalen? GB associeer ik met GigaByte, en MP3 met muziek. MPG met Max-Planck-Gesellschaft, maar hoe wetenschap en muziek aan elkaar gekoppeld worden, terwijl je het blijkbaar ook over Amerikaanse wagens hebt?
Dus graag even in't gewoon Vlaams
Tja, ik weet niet goed hoe je dat in mensentaal moet beschrijven.
Komt erop neer dat ik heel veel plaatjes en video clipjes heb.

En over Amerikaanse auto's heb ik veel film's, miniaturen en foto's.
Bedankt al voor de verwelkoming hier.
Groetjes Peggy en Guy
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Toch dromen wij nog steeds een beetje van een mooie oude Amerikaanse pickup (jaren 50 of 60) of zelfs een klein vrachtwagentje. Zoon beetje Sanford and Son-achtig ding, zeg maar.
Vorig jaar kwam in Red Bluff (CA) een man onze camper wassen, op bestelling. Die had zo'n gaaf ding! Hij reed er al 27 jaar mee en het ding was 50 jaar oud.

Vorig jaar kwam in Red Bluff (CA) een man onze camper wassen, op bestelling. Die had zo'n gaaf ding! Hij reed er al 27 jaar mee en het ding was 50 jaar oud.