Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Meer dollar biljetten?
-
Erika
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Meer dollar biljetten?
Zijn er in amerika nog meer manieren van betalen dan met de originele dollars?
Omdat we nogal vaak in de Disney-parken komen kom je er ook de Disney dollars tegen.
Niet geldig buiten de parken maar binnen het park hebben ze dezelfde waarde als de normale valuta.
Dit word vaak gedaan om kinderen wel geld te geven om leuke aankopen te doen maar ze kunnen er buiten het park niets mee, dus moeten ze wachten tot ze in de Disney-parken zijn.
http://www.register123.com/event/profil ... x366524834.
Groetjes Erika
Omdat we nogal vaak in de Disney-parken komen kom je er ook de Disney dollars tegen.
Niet geldig buiten de parken maar binnen het park hebben ze dezelfde waarde als de normale valuta.
Dit word vaak gedaan om kinderen wel geld te geven om leuke aankopen te doen maar ze kunnen er buiten het park niets mee, dus moeten ze wachten tot ze in de Disney-parken zijn.
http://www.register123.com/event/profil ... x366524834.
Groetjes Erika
- Color01
- Amerika-expert
Re: Meer dollar biljetten?
in naturaErika schreef:Zijn er in amerika nog meer manieren van betalen dan met de originele dollars?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
En wat ze noemen "bartering", het uitwisselen van diensten. Zo "barter" ik op het moment met mijn kapster: ik neem foto's van haar salon en werk aan haar website in ruil voor het knippen van mijn haar en dat van de kinderen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Erika
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Met de credit kaart aankopen doen is erg makkelijk maar je moet wel weten er mee om te gaan.
Nu zijn we er nederland nog niet zo aan gewend als in amerika waar het gemeengoed is.
Ik vind het wel vervelend dat je niet gelijk weet hoe je banksaldo is dus je gaat door totdat het eigenlijk niet meer verantwoord is.
Maar dit zal ook een manier van leven zijn anders was het niet zo populair neem ik aan.
.
Erika
Nu zijn we er nederland nog niet zo aan gewend als in amerika waar het gemeengoed is.
Ik vind het wel vervelend dat je niet gelijk weet hoe je banksaldo is dus je gaat door totdat het eigenlijk niet meer verantwoord is.
Maar dit zal ook een manier van leven zijn anders was het niet zo populair neem ik aan.
Erika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 6348 Weergaves
-
Laatste bericht door GoBucks
-