Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Sytze_Vliege
-
Sytze_Vliege
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Even voorstellen: Sytze_Vliege
Goedemiddag, ik ben hier gekomen omdat wij een reis hebben geboekt naar Amerika in 2026. Wij zullen met 4 personen reizen.
We komen aan in New York en verblijven daar 3 volle dagen.
Dan vliegen we naar Miami en verblijven we ook 3 volle dagen.
Vervolgens vliegen we naar Salt Lake City, om 2 volle dagen in Zion national park door te brengen. (we zullen een auto huren om van Salt Lake City naar Zion te gaan.
Als deze 2 dagen achter de rug zijn, dan rijden we verder om Las Vegas te bezoeken, ik schat 2 volle dagen.
En als eindbestemming rijden we door naar Los Angeles om daar nog 3 dagen door te brengen en vliegen we vanaf daar naar huis.
Ik ben benieuwd....
We komen aan in New York en verblijven daar 3 volle dagen.
Dan vliegen we naar Miami en verblijven we ook 3 volle dagen.
Vervolgens vliegen we naar Salt Lake City, om 2 volle dagen in Zion national park door te brengen. (we zullen een auto huren om van Salt Lake City naar Zion te gaan.
Als deze 2 dagen achter de rug zijn, dan rijden we verder om Las Vegas te bezoeken, ik schat 2 volle dagen.
En als eindbestemming rijden we door naar Los Angeles om daar nog 3 dagen door te brengen en vliegen we vanaf daar naar huis.
Ik ben benieuwd....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: Sytze_Vliege
Welkom op het forum! Een originele reis maken jullie, met al die binnenlandse vluchten, en steden. Ik begrijp de keuze voor Salt Lake City niet zo goed; waarom niet op Las Vegas vliegen? Dan zit je dichter bij Zion, en de autohuur zal goedkoper zijn als je van LV naar LA gaat, vergeleken met SLC-LA.
De overnachtingen zijn nog niet geboekt?
Marianne
De overnachtingen zijn nog niet geboekt?
Marianne
-
Sytze_Vliege
- Amerika-newbie
Hoi Marianne,
Bedankt voor je reactie.
Salt Lake City had ik uitgekozen omdat ik anders van Las Vegas naar Zion moest rijden en dan dezelfde weg weer terug (wat ik zonde vind). Maar ik ga er eens naar kijken of ik dat anders in kan richten.
Tot aan Miami is alles geboekt.
Zion, Las Vegas en Los Angels moet ik nog boeken, alsmede een huurauto.
Los Angeles vind ik lastig om iets leuks te boeken, mijn voorkeur gaat nu uit naar Santa Monica en vanuit daar dagtripjes naar LA.
Nogmaals bedankt voor de tip, ik ga er direct naar kijken.
Bedankt voor je reactie.
Salt Lake City had ik uitgekozen omdat ik anders van Las Vegas naar Zion moest rijden en dan dezelfde weg weer terug (wat ik zonde vind). Maar ik ga er eens naar kijken of ik dat anders in kan richten.
Tot aan Miami is alles geboekt.
Zion, Las Vegas en Los Angels moet ik nog boeken, alsmede een huurauto.
Los Angeles vind ik lastig om iets leuks te boeken, mijn voorkeur gaat nu uit naar Santa Monica en vanuit daar dagtripjes naar LA.
Nogmaals bedankt voor de tip, ik ga er direct naar kijken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt eens een topic openen in het zuidwestenforum. Het is niet echt de bedoeling om hier adviezen te geven, maar dat twee keer rijden van LV naar Zion valt wel mee. Neem een van beide keren Lake Mead en Valley of Fire mee, dat is een prachtige route. Alles beter dn de I15.
Marianne
Marianne
-
Sytze_Vliege
- Amerika-newbie
Hoi Marianne, ik heb een nieuw topic geopend, ik hoop dat ik het op de goede plaats heb gedaan.