Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Liina
Even voorstellen: Liina
Goedemiddag allemaal,
Samen met mijn vriend wil ik volgend jaar een reis maken door Amerika, we willen graag de westkust bezoeken.
We zitten eraan te denken om rond september/oktober te gaan, 4 weken in totaal.
Een aantal jaren geleden zijn mijn schoonouders geweest en zij waren erg enthousiast over dit forum.
Ik vind het vooral lastig om een plan samen te stellen omdat er zo veel te zien is, en ik door de bomen het bos niet meer zie.
Groetjes Liina
Samen met mijn vriend wil ik volgend jaar een reis maken door Amerika, we willen graag de westkust bezoeken.
We zitten eraan te denken om rond september/oktober te gaan, 4 weken in totaal.
Een aantal jaren geleden zijn mijn schoonouders geweest en zij waren erg enthousiast over dit forum.
Ik vind het vooral lastig om een plan samen te stellen omdat er zo veel te zien is, en ik door de bomen het bos niet meer zie.
Groetjes Liina
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: Liina
Welkom op het forum!
Het gaat je met hulp van het forum zeker lukken om een mooie reis samen te stellen.
l
Begin eens met de voorbeeldroute (zie hier) en lees eens mee met de topics in het zuidwestensubforum. Daar kun je ook al je vragen over jullie reis stellen.
Succes!
Marianne
Het gaat je met hulp van het forum zeker lukken om een mooie reis samen te stellen.
Begin eens met de voorbeeldroute (zie hier) en lees eens mee met de topics in het zuidwestensubforum. Daar kun je ook al je vragen over jullie reis stellen.
Succes!
Marianne
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Even voorstellen: Liina
Welkom Liina!
En er is idd genoeg te vinden zowel in hulp als informatie
En er is idd genoeg te vinden zowel in hulp als informatie
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California