Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Afspraak Amsterdam planbaar?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Daggie74
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Afspraak Amsterdam planbaar?

Bericht door Daggie74 »

Ik ben bezig met een O1-B visum voor mijn baas. De aanvraag ligt nog in de USA. Tot nu toe is deze altijd goedgekeurd, maar ik wacht dus nog op de petition. Nu heb ik het nummer van de petition al wel en kan dus een DS-160 formulier in gaan vullen. Zijn er mensen die weten of je al wel afspraken in Amsterdam kunt plannen, of is de agenda helemaal gesloten?
Daggie74
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Afspraak Amsterdam planbaar?

Bericht door Daggie74 »

Even een antwoord op mijn eigen bericht. Ik heb toch de aanvraag in Amsterdam ingezet. Ik heb zonder problemen een afspraak voor oktober kunnen maken, maar ik zag zelfs vanaf juli groene stipjes in de agenda. Het lijkt er dus op dat ze in Amsterdam weer in bedrijf aan het gaan zijn. Voor wie er zijn voordeel mee wil doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer