Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Jonghuus26
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Even voorstellen: Jonghuus26
Ben in het verleden ook wel eens lid geweest, maar onze Amerika reis is inmiddels al 10 jaar geleden. Oh jee waar blijft de tijd.
Vorige keer nog met de kinderen een mooie reis in het Westen gemaakt, nu zijn we zover dat we zonder kids een variatie hierop willen doen.
Van de vorige keer weet ik nog dat er zo fijn wordt meegedacht in dit forum, dus daar hoop ik nu weer op.
Vorige keer nog met de kinderen een mooie reis in het Westen gemaakt, nu zijn we zover dat we zonder kids een variatie hierop willen doen.
Van de vorige keer weet ik nog dat er zo fijn wordt meegedacht in dit forum, dus daar hoop ik nu weer op.