Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
(Kleinere) motorboot huren Lake Powell
-
- Amerika-ontdekker
(Kleinere) motorboot huren Lake Powell
Beste
wij, 12 volwassenen + dochter plannen vakantie naar USA in Augustus. We willen graag een kleinere motorboot huren aan Lake Powell. Heeft er iemand ervaring of tips aub ? Alvast heel erg bedankt Tom
wij, 12 volwassenen + dochter plannen vakantie naar USA in Augustus. We willen graag een kleinere motorboot huren aan Lake Powell. Heeft er iemand ervaring of tips aub ? Alvast heel erg bedankt Tom
Re: (kleinere) motroboot huren Lake Powell
Heb je google al geprobeerd? Bijv. Rent a boat on Lake Powell.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: (Kleinere) motorboot huren Lake Powell
Je kunt eens de zoekfunctie op het forum proberen. Ga daarvoor naar het tandwieltje rechts van het zoekscherm hier bovenaan.
Ik heb gezocht op motorboot Lake Powell en dan krijg ik deze resultaten.
Met 13 personen zou ik niet een te kleine boot nemen. Of is die 12 een tikfoutje?
Ook leuk: kajakken naar Antelope Canyon. Of een tocht over de Colorado. Zie hier hier voor onze ervaring met dat laatste.
Marianne
Ik heb gezocht op motorboot Lake Powell en dan krijg ik deze resultaten.
Met 13 personen zou ik niet een te kleine boot nemen. Of is die 12 een tikfoutje?
Ook leuk: kajakken naar Antelope Canyon. Of een tocht over de Colorado. Zie hier hier voor onze ervaring met dat laatste.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3025 Weergaves
-
Laatste bericht door Hannekeversteeg
-