Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Markiemark: rondje Washington State.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Markiemark
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Reis Markiemark: rondje Washington State.

Bericht door Markiemark »

Hallo Allemaal,

komende zomer (juli/augustus) gaan wij ruim drie weken naar het noordwesten (Vancouver, Alaska en Washington). Onderdeel daarvan is een 10-daagse roadtrip door Washington State.

Het rondje wordt:
Vancouver - Bellingham (via Mt Baker) - Winthrop (via North Cascades) - East Wenatchee (via Coulee Corridor National Scenic Byway) - Yakima (via Leavenworth - Packwood (Mt Rainier) - Seattle (via Snoqualmie Falls) - Vancouver.

Ook hierbij was het weer keuzes maken en daarom gaan we niet naar bv Olympic NP.

Mijn vraag is of iemand nog must see / must visit tips heeft op deze route?

Alvast bedankt.
1995: West USA (CA-NV-UT-AZ)
2007: Florida
2008: Florida
2009: Florida / US Virgin Isl.
2014: Oost USA (NY-MA-PA-MD-VA-DC)
2015: Florida
2016: West USA (CA-NV-UT-AZ)
2018: Saint Louis, MO
2019: New York City
2022: Midwest/South (IL-IN-OH-KY-MO-TN)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Rondje Washington State

Bericht door Martin & Marianne »

Dit is niet het juiste subforum. Ik zal een moderator vragen het bericht te verplaatsen.

Zet de route eens in een schema per dag, dan zien we hoeveel tijd je overal hebt. Liggen de overnachtingen al vast?

Marianne
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Reis Markiemark: rondje Washington State.

Bericht door jojostravelusa »

Kijk eens naar ons verslag van 2023. Daar staat Washington in en ook Vancouver.
https://2023washingtonenoregon.blogspot.com/
Je zegt dat je in 3 weken zowel Washington als Alaska gaat doen. Begrijp ik dat goed? Dat betekent wat mij betreft voor beide staten veel te weinig tijd. Ik zou het opdelen in minstens 2 reizen.
Voor Alaska kun je ons verslag van 2017 bekijken.
https://jojosyukonalaska2017.blogspot.com/
HildeV
Amerikafan

Re: Reis Markiemark: rondje Washington State.

Bericht door HildeV »

Wij hebben idd alleen al 3 weken Washington-Oregon gedaan en 2 weken een stuk van Alaska. En dan was ik al 3x eerder in het noordwesten geweest en gaan we volgend jaar of later nog eens terug. Ook naar Alaska willen we eigenlijk nog wel eens terug want we hebben maar een klein stukje gedaan. Ik ga dus akkoord met het feit dat beiden in 3 weken proberen te proppen wel heel erg gehaast is.

Voor tips: bekijk gewoon eens mijn eerdere posts in het Noordwesten onderdeel. Ik ben overigens dat je voor de Coulee Corridor Scenic Byway hebt gekozen want dat was voor ons een toevallige vondst maar heel erg mooi. Onbekend en onbemind maar wat mij betreft volstrekt onterecht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer