Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Whale whatching Monterey of Dana Point

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ruleen
Amerika-ontdekker

Whale whatching Monterey of Dana Point

Bericht door ruleen »

Ik weet dat hier veel topics over zijn, maar nergens haal ik echt naar voren of er verschil is tussen de mogelijkheid om walvissen/ orka’s te zien vanuit Monterey omgeving of Dana Point. Ook Google

Bij Dana Point hebben we net wat meer tijd, maar als de kans om walvissen te zien groter is in Monterey, dan schuiven we dat er graag in.

Reviews (positief en negatief) zijn ook welkom. We gaan met onze kinderen waarvan de jongste 5.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Whale whatching Monterey of Dana Point

Bericht door Trom »

@ruleen Over Dana point kan ik niets zeggen maar wel over onze tocht vanuit Monterey. Wij hebben toen bewust voor Chris Whale Watching tours
gekozen omdat ze met wat kleinere schepen varen. De grote concurrent Princess Monterey vaart met een soort dubbeldeks schepen wat wij minder aantrekkelijk vonden maar misschien voor kinderen wel meer bewegingsvrijheid hebben.
Wij hebben in ieder geval een prachtige dag gehad en hebben veel walvissen gezien. Chris Whale watching gaf ook een garantie. Als je geen walvissen zou zien, kon je de tocht op een ander moment nogmaals maken. De bedrijven houden elkaar trouwens per radio op de hoogte waar walvissen zitten. Echt een aanrader!
Wellicht kan deze site je nog helpen:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

ruleen schreef:
03 apr 2025, 14:23
nergens haal ik echt naar voren of er verschil is tussen de mogelijkheid om walvissen/ orka’s te zien vanuit Monterey omgeving of Dana Point.
Je zou met Google toch wel iets moeten vinden. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de periode wanneer jullie er zijn. Misschien bij je zoektocht ook de maand vermelden?

Marianne
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

Even googlen levert deze site op:
https://www.orangecountyoutdoors.com/me ... california
Hier staat ook aangegeven in welke maanden welke whales te spotten zijn.
ruleen
Amerika-ontdekker

Bericht door ruleen »

We zijn daar eind april. Was ik inderdaad vergeten te vermelden.
ruleen
Amerika-ontdekker

Bericht door ruleen »

BahamaOne schreef:
03 apr 2025, 16:45
Even googlen levert deze site op:
https://www.orangecountyoutdoors.com/me ... california
Hier staat ook aangegeven in welke maanden welke whales te spotten zijn.
Thanks, ik kwam steeds op de sites van de aanbieders en zij geven aan allemaal de beste keuze te zijn. Hier kan ik mee verder.

Ook de rest bedankt voor jullie reacties.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer