Wij (koppel, begin de 30) hebben gemerkt dat we blijkbaar nog wat meer vakantiedagen hadden dan verwacht. We zijn even aan het bekijken of het dan de moeite loont onze vakantiedagen allemaal te bundelen (ipv eind van het jaar nog dagen te gebruiken tijdens de feestdagen) en in de plaats er 1 lange vakantie van te maken. Dan zouden we de optie hebben om de eerste 3 weken van november vrij te nemen (pakweg 1 tot en met 23 november).
Ik ben dus even aan het bekijken of we niet "last minute" (OK, we hebben nog een week of 6, dus niet súper last minute

Gezien de tijd van het jaar (en we graag toch nog wel wat zon/warmte/droog weer hebben op reis) dacht ik dat richting Texas vliegen geen slecht idee zou zijn, en vervolgens realiseerde me dat ik eigenlijk hélémaal niets weet over deze kant van de Verenigde Staten

Na wat (al bij al beperkt) opzoekwerk lijkt het me best een leuk plan om te starten in San Antonio of Austin en te rijden richting Phoenix; dan komen we onderweg best wel wat leuks tegen zo te zien? Bovendien sluit dat best goed aan met onze eerste reis.
Highlights lijken me dan
Texas:
- Texas Hill Country
- Big Bend NP
- Guadalupe Mountains NP
Nex Mexico:
- Carlsbad Caverns NP
- Roswell (geen idee of daar feitelijk iets te beleven is?)
- White Sands NP (via Lincoln National Forest)
Arizona:
- Canyon de Chelly National Monument
- Coconino National Forest / Sedona (als het daarvoor al niet te koud is (?)
- Phoenix?
Ik overweeg zelfs om quasi niets te boeken (gewoon de vluchten en de auto) om dan daar ter plekke het wel uit te pluizen (lijkt me niet dat er in november zóveel toeristen op pad zijn). Enige wat ons (lees: mijn vriendin

Is mijn plan wat realistisch? Of zijn er betere opties beschikbaar? Ik sta open voor zowat alle suggesties.