Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Apple Watch via Walmart kopen
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Apple Watch via Walmart kopen
Aangezien mijn huidige Apple Watch de brui eraan gegeven heeft wilde ik in Florida een nieuwe kopen. Hopelijk hier iets goedkoper dan in nl. Vandaag zag ik bij de Walmart online mooie aanbiedingen. Als ik online wil bestellen heb ik
Een Amerikaans telefoon nummer nodig waar ze je een acount verificatiecode heen sms en.. hoe hebben jullie dit gedaan? Ik heb geen Amerikaans nummer.
Zijn de aanbiedingen online gelijk als in de winkel?
M.a.w. als ik naar de winkel ga kan ik hem daar dan ook krijgen voor dat bedrag? Gister in de winkel zag ik nml aanbiedingen staan bij hun smartwatches
Zijn er evt andere tips? Als het Te omslachtig wordt haal ik er een in Nederland maar het scheelt me 50-100 euro afh vh model dus loont toch wel de moeite
Een Amerikaans telefoon nummer nodig waar ze je een acount verificatiecode heen sms en.. hoe hebben jullie dit gedaan? Ik heb geen Amerikaans nummer.
Zijn de aanbiedingen online gelijk als in de winkel?
M.a.w. als ik naar de winkel ga kan ik hem daar dan ook krijgen voor dat bedrag? Gister in de winkel zag ik nml aanbiedingen staan bij hun smartwatches
Zijn er evt andere tips? Als het Te omslachtig wordt haal ik er een in Nederland maar het scheelt me 50-100 euro afh vh model dus loont toch wel de moeite
Re: Apple Watch via Walmart kopen
Je kunt op de site van Walmart aangeven in welk filiaal je wilt shoppen, en vervolgens aanklikken 'in store'. Je ziet dan of het product daar in voorraad is met de prijs. Is dacht ik wel ex 6% tax.
19 States so far...
-
- Amerika-newbie
Ja ik kan ervoor kiezen om hem in de buurt te laten afleveren echter heb ik een account nodig en die kan ik alleen activeren met een Amerikaans telefoonnummer.. heeft t nut om naar de Walmart toe te gaan en daar te bestellen?? Of geld online andere prijzen als live in de winkel? We zijn hier nog een week dus dat zou moeten kunnen
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je er nu bent, is het dan niet handiger om gewoon naar de Walmart te gaan en het daar te vragen?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Gewoon vragen en proberen. Tijdens onze aanwezigheid was de iPad Air online in de aanbieding. Uiteindelijk gewoon in de Walmart aan de counter gekocht.
- recidivist
- Amerikafan
Als je de functie voor het meten van je saturatie belangrijk vindt, is het goed om te weten dat door een patentenkwestie die niet werkt als je je Apple watch in Amerika koopt.
Best Bay en Targer hebben overigens ook regelmatig aanbiedingen dus goed om daar ook even te checken wat het daar kost.
Best Bay en Targer hebben overigens ook regelmatig aanbiedingen dus goed om daar ook even te checken wat het daar kost.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Wij hebben de Watch, iPad en AirPods bij Best Buy gekocht, scheelde veel met Apple Nederland. Vorige Watch heb ik bij Walmart gekocht en de iPad bij Target. Google en je krijgt de goedkoopste prijs te zien. Garantie is wereldwijd, mijn vorige iPad had kuren, gewoon naar de Apple Store hier gegaan en kosteloos geholpen. Wel binnen de garantietermijn natuurlijk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3474 Weergaves
-
Laatste bericht door Ingrid1958
-
- 8 Reacties