Wij hebben de afgelopen jaren al vele mooie reizen naar ons favoriete land mogen maken. Voornamelijk hebben we de westkust bezocht maar ook zijn zijn we al wat noordelijker geweest (Utah - Zion, Wyoming - Yellowstone & Grand Teton) en ook in Florida en van NY naar Toronto.
Dit jaar hebben we besloten een huis te huren en verblijven we in Florida voor 2.5 week. Ook heerlijk en iets waar we zeker al naar uit kijken. Na een zwaar jaar willen we even een vakantie waarbij we op 1 fijne plek blijven en vanuit daar leuke dingen gaan doen met onze zoon van dan bijna 5.
Maar stiekem zijn we ook al aan het kijken naar volgend jaar. Omdat we Yellowstone en Grand Teton zo mooi vonden, willen we het dit keer iets noordelijker opzoeken aan de westkust. We zaten te denken aan een rondreis vanuit bijvoorbeeld Denver en dan door de staten Colorado, Wyoming, Montana en misschien Utah. Het zal wel weer zo'n 18/19 dagen zijn tenzij mijn vriendin meer dagen (onbetaald) onbetaald op kan nemen (ik kan weg wanneer ik wel en hoe lang ik wil

Maar ik kan nog niet echt een voorbeeldreis vinden. Dus dacht ik vraag het eens aan jullie.
Onze wensen:
- Auto rondreis van 18-19 dagen
- Afwisseling tussen natuur en leuke steden/plaatsen waar we leuke dagtrips kunnen doen met onze zoon van dan bijna 6
- Juli / Augustus (een aantal jaar geleden in september richting Yellowstone geweest) we houden we van lekker warm weer, vandaar juli / augustus