In een eerdere meivakantie hebben we een rondje Los Angeles, Joshua Tree, Grand Canyon, Page, Bryce, Zion en Las Vegas gedaan. Wat we nu in ieder geval nog graag willen zien is San Francisco, Highway 1 en Death Valley. Oud en nieuw in Vegas zou leuk zijn en onze dochter wil natuurlijk graag naar een outlet. Yosemite en Sequoia National Park lijkt ons ook nog heel gaaf maar ik heb gelezen dat sneeuwkettingen dan vaak verplicht zijn en dat op een huurauto niet is toegestaan. Ook heb ik niet zoveel zin om echt speciaal daarvoor sneeuwschoenen en dergelijke mee te nemen. Dus ik vraag me af of we dat echt handig is in deze periode.
Na wat wikken en wegen zijn we op onderstaande uitgekomen. Is dit een haalbaar rondje in twee weken? Alternatief zou zijn om niet helemaal tot San Diego af te zakken maar wellicht toch te kijken of we juist noordelijker gaan en toch Yosemite en wellicht Lake Tahoe meepakken. Kortom keuzes, keuzes, keuzes.

23 december - dag 1 -> Amsterdam - San Francisco
24 december - dag 2 -> San Francisco - San Francisco
25 december - dag 3 -> San Francisco - Monterey
26 december - dag 4 -> Monterey - Santa Barbara
27 december - dag 5 -> Santa Barbara - San Diego
28 december - dag 6 -> San Diego- San Diego
29 december - dag 7 -> San Diego - Palm Spings
30 december - dag 8 -> Palm Springs- Palm Spings
31 december - dag 9 -> Palm Springs - Las Vegas
1 januari - dag 10 -> Las Vegas - Las Vegas
2 januari - dag 11 -> Las Vegas - Las Vegas
3 januari - dag 12 -> Las Vegas - Death Valley
4 januari - dag 13 -> Death Valley - San Francisco
5 januari dag 14 -> San Francisco - Amsterdam (avondvlucht)
Ik heb alle reisverslagen al doorgespit voor reizen in dezelfde periode maar dat zijn er niet heel veel. Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien dus linkjes met ervaringen zijn welkom. Ook suggesties voor leuke stops op de route horen we graag.