Ik heb een aanvraag ingediend voor een K1 visa. Dat is inmiddels goedgekeurd door USCIS, vervolgens doorgezet naar NVC en is nu bij de ambassade van Amsterdam. Wij hebben een email ontvangen met een K1 pre Appointment checklist en de vraag om nog wat gegevens aan te leveren en het DS 160 formulier in te vullen. Dezelfde dag hebben wij alle gevraagde gegevens (paspoortgegevens en een Appointment request form ingevuld). Ook hebben we het DS 160 formulier ingevuld. Vervolgens hoorden wij niks en heb ik contact opgenomen met de ambassade. Daar werd mij telefonisch verteld dat ik me moest registreren op usvisa-info.com. Dat heb ik toen gedaan en klikt als eerste optie aan none of the above (omdat ik nog geen officiële brief had ontvangen met een datum). Ik kon zo doorklikken, de kosten voor het visum betalen en een interview inplannen. Online heb ik gekeken waar ik een medische keuring kan inplannen en dat heb ik geregeld. Nu is de vraag: had ik moeten wachten op een officiële brief met een interview datum? Ben ik zelf een paar stappen te ver? Help.... Ik word hier een beetje zenuwachtig van