Mijn 5 ct, onwijs gaaf idee..ik weet wel dat ik bij zo'n kado uit mijn spreekwoordelijke dak zou gaan!
5 dagen zou ik makkelijk kunnen doorbrengen in SF (San Francisco toch? ff zeker stellen).
Budget is wel een dingetje, de dollar is op dit moment duur (op zijn minst) en het leven is echt een fors stuk duurder geworden.
Voorbeeld; NYC oktober 2022 in een supermarkt ver in Brooklyn, liter kwark $10, ananas $6, 6 rollen toiletpapier $15

etc.
Of het leven in SF minder duur is? Daar kan je misschien wat research op doen (komt vast nog een reactie op je vraag) en of de dollar gunstiger zal zijn in april 23...ik heb geen idee en ook geen glazen bol.
Wij hebben 6 jaar terug in een AirBnb in Sausalito verbleven en onwijs genoten. Je hoeft natuurlijk geen 5 dagen volle bak programma te draaien en kan met een relaxed programma net zo goed samen genieten. Immers, je bent samen en in, en beleeft, SF....wat wil je nog meer?
Ik weet niet of jullie fietsers zijn maar wij hebben een hele dag op de fiets gezeten en zijn (helemaal?) naar Tiburon gefietst en daar de ferry terug genomen. Van belang, fietsen gehuurd in SF en eerst over "de brug" richting Tiburon en uiteraard onderweg de inwendige mens niet laten versoberen en in Tiburon heerlijk geluncht. En er zitten best wel een paar pittige klimmetjes in maar zijn het meer dan waard.
Of de vlucht en de kosten het jullie waard zijn? Dat kan je mijns inziens alleen maar zelf bepalen
NB, onze AirBnB was onderstaande maar nu niet meer beschikbaar
https://www.airbnb.nl/rooms/716360?sour ... 0&adults=1