Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd voor camping Kodachrome SP en Hanksville
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Tips gevraagd voor camping Kodachrome SP en Hanksville
Wie heeft er tips voor mooie en goede campings voor Kodachrome en in de buurt van Hanksville.
Het betreft overnachtingen met een tent. Ik zag op camping Bryce View campground nog 3 plekken vrij, maar die waren voor RV's...mag je die ook reserveren voor een alleen een tent ?
Het betreft overnachtingen met een tent. Ik zag op camping Bryce View campground nog 3 plekken vrij, maar die waren voor RV's...mag je die ook reserveren voor een alleen een tent ?
Re: Tips gevraagd voor camping Kodachrome SP en Hanksville
Wil je luxe kamperen? Wij hebben 1 nacht gereserveerd op yonder escalante. Met een outdoor bioscoop met oude autos, luxe douches en een zwembad net hottub.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben er geen ervaring mee, maar we bezochten in 2019 Kodachrome en hadden toen positieve verhalen over de campground gelezen. Is dat de Bryce View Campground? Ik zou eens bellen als ik jou was, dan weet je zeker of het kan. Plaatsen voor campers zijn soms verhard, dat is voor een tent niet fijn.
Wat betreft Hanskville; je zou naar de camping bij Goblin Valley kunnen kijken. Of Duke's.
Marianne
Wat betreft Hanskville; je zou naar de camping bij Goblin Valley kunnen kijken. Of Duke's.
Marianne
- HennyCox
- Amerikakenner
@Martin & Marianne Duke's Camping geboekt
Voor Kodachrome nog even verder zoeken. Ik heb bericht verstuurd of we op Bryce View CG ook met een tent mogen staan, afwachten maar.

Voor Kodachrome nog even verder zoeken. Ik heb bericht verstuurd of we op Bryce View CG ook met een tent mogen staan, afwachten maar.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Een jaar of 10 geleden heb ik met een tent in Kodachrome Basin SP gestaan op zand. Weet alleen ff niet meer of dat een losse plek was of een groot veld dat je met andere tent campers deelt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben hier het laatste jaar dat we konden reizen gestaan. Wij vonden het een mooie, fijne campground.
Bij de meeste plekken is er volgens mij plaats voor een tent. Ik kan mij niet meer herinneren of de parkeerplek geasfalteerd was, of gewoon verhard met gravel.
Je kunt echter vrij eenvoudig controleren of een plek geschikt is voor een tent als je bij het reserveren de plek openklikt. Volgens mij zijn namelijk alle plekken geschikt voor een camper, maar er zijnook heel veel plekken geschikt voor een tent. Soms heb je dan wel de voorzieningen die bij een camperplek horen.
Het zijn allemaal losse plekken, geen groot veld oid. Het kan dus zijn dat op sommige plekken echt geen tent geplaatst kan worden, omdat er simpelweg alleen een stukje weg voor de camper is, zonder gras/zand ernaast. Mogelijk kun je aan de hand vvwww.campsitephotos.com en google earth ook nog inschatten hoe de betreffende plek is.
Bij de meeste plekken is er volgens mij plaats voor een tent. Ik kan mij niet meer herinneren of de parkeerplek geasfalteerd was, of gewoon verhard met gravel.
Je kunt echter vrij eenvoudig controleren of een plek geschikt is voor een tent als je bij het reserveren de plek openklikt. Volgens mij zijn namelijk alle plekken geschikt voor een camper, maar er zijnook heel veel plekken geschikt voor een tent. Soms heb je dan wel de voorzieningen die bij een camperplek horen.
Het zijn allemaal losse plekken, geen groot veld oid. Het kan dus zijn dat op sommige plekken echt geen tent geplaatst kan worden, omdat er simpelweg alleen een stukje weg voor de camper is, zonder gras/zand ernaast. Mogelijk kun je aan de hand vvwww.campsitephotos.com en google earth ook nog inschatten hoe de betreffende plek is.
2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
- HennyCox
- Amerikakenner
Inmiddels telefonisch contact gehad en we konden op Bryce View Campground gewoon op een RV-plek met een tent gaan staan, dus meteen geboekt.
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Het is in de VS heel gebruikelijk om met een tent op verharde grond te staan. Veel speciale plekken voor tenten hebben (kleine) steenslag.
Wij hebben ook wel op asfalt gestaan (RV-plek), maar het is dan wel moeilijk met de haringen daar die (natuurlijk) niet in het asfalt gedreven mogen worden.
De meeste Amerikanen gebruiken overigens een zeil onder de tent, ongeacht de ondergrond.
Wij hebben ook wel op asfalt gestaan (RV-plek), maar het is dan wel moeilijk met de haringen daar die (natuurlijk) niet in het asfalt gedreven mogen worden.
De meeste Amerikanen gebruiken overigens een zeil onder de tent, ongeacht de ondergrond.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1288 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 5 Reacties