De kogel is door de kerk, ondanks alle testen en gedoe er omheen heb ik besloten om weer naar Florida te gaan maar deze keer met zijn tweeën, samen met mijn zoontje van 10!
Na een korte relatie van iets meer als een jaar wat helaas niet gelukt is dacht ik **** It, ik ga samen met mijn grote vriend nog een keer goed op vakantie nu dat we met zijn tweeën zijn en nergens naar hoeven te kijken. We zijn beide pretpark fans (ja daar heeft hij mazzel) en dit wordt zijn 3e keer florida maar heb het hem nog niet verteld.
Nu ben ik al een tijdje bezig geweest met tickets enzo en na goed zoeken heb ik voor een leuk bedrag de volgende reis geboekt:
Heen en terugvlucht via British Airways :
Heen: 25 april 10:55 en kom dan op MCO om 18:20 aan (wat prima is).
Terug : 5 Mei 19:55 dus hebben we nog de hele dag om wat leuks te doen en zijn we om 16:50 weer in Nederland.
Inmiddels ook Avanti resort vastgelegd voor de hele reis dus we hebben een prima uitvalsbasis voor de pretparken met een shuttlebus en I Drive Trolley!
Met dank aan hier nu van plan via Hertz voor 2 a 3 dagen een auto te huren, boodschappen te doen, Wallmart bezoeken en dan de 27e met de auto naar Kennedy Space Centre. Daarna rijden we weer terug naar MCO, droppen de auto af en pakken een Uber naar ons hotel, die auto hebben we toch niet meer nodig

Ik ben nog bezig met de planning maar zit nu aan zoiets te denken:
Ma 25-apr Vlucht + naar Wallmart etc.
Di 26-apr Volcano Bay (even relaxed aankomen)
Wo 27-apr Kennedy Space Centre (auto terug erna)
Do 28-apr Universal studio
Vr 29-apr Volcano Bay
Za 30-apr Island of adventure
Zo 1-mei Island of adventure/Universal studio/Volcano Bay
Ma 2-mei Island of adventure/Universal studio/Volcano Bay
Di 3-mei Disney Hollywood Studio's (twijfel nog of Star Wars genoeg is voor de kosten)
Wo 4-mei Seaworld (misschien)
Do 5-mei Island of adventure/Universal studio
Aan het begin staat redelijk vast, alles erna is "we zien wel". Zit te denken de kaartjes voor Kennedy Space en universal bij www.attractiontickets.com te bestellen gezien daar 14 dagen toegang "maar" 650,- is voor 2 personen en we meer dan genoeg plezier gaan hebben daar.
Maar twijfel nog om de auto aan te houden, of Hollywood studio's de moeite waard is en of we nog Seaworld erbij doen.
Het is maar 10 dagen dus wil ook niet teveel gaan rondreizen door Florida maar tips meer dan welkom!
P.s. iemand ervaring met https://visitortollpass.com/ ?