Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uploaden documenten United lukt niet.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Rosalien1989
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Uploaden documenten United lukt niet.

Bericht door Rosalien1989 »

Hoi.

Ik heb vanochtend getest en wil mijn test- en vaccinatiebewijs uploaden. Maar dit lukt niet. Ik kan niks uploaden (balkje blijft lichtblauw, dus niet in te drukken).

Hebben meerdere dit gehad? Ik vlieg vanaf België.

Paspoort etc lukte wel, maar dit niet.
mblokland
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Uploaden documenten united lukt niet

Bericht door mblokland »

@Rosalien1989
Vlieg je de komende 24 uur? uploaden is alleen mogelijk vanaf 24 uur voor je vlucht
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Re: Uploaden documenten united lukt niet

Bericht door Big Al »

Ik had daar vorig jaar in december ook problemen mee vanuit de VS en ook vanuit Nederland in januari. Uiteindelijk moest ik het bij de balie doen.

Ik liep ook nog tegen het probleem aan dat je maar één document kon versturen terwijl ik er twee had. Bovendien was het niet mogelijk om een document te vervangen. Ik ben derhalve naar Nederland gereisd met een document waar de datum niet klopte. Niemand heeft me daarop aangesproken...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer