Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van New York naar Miami
Van New York naar Miami
Mijn vriend en ik willen in ongeveer 2 weken van New York via Washington naar Miami gaan. Ik zat er over te denken om door het Shenandoah National Park te gaan en dan ook langs de Great Smokey mountains.
Wij heb zoiets nog nooit eerder gedaan en ik ben heel veel info aan het inwinnen, word steeds een beetje wijzer.
Heeft iemand een soortgelijke reis ooit gemaakt, wat voor reisschema had je en is dit een reeel plan?
Heeft iemand ook tips hoe lang je overal het best kan blijven.
Zoals ik al zei lees ik veel maar van andermans ervaring kan je natuurlijk ook heel snel leren.
Bedankt!
Wij heb zoiets nog nooit eerder gedaan en ik ben heel veel info aan het inwinnen, word steeds een beetje wijzer.
Heeft iemand een soortgelijke reis ooit gemaakt, wat voor reisschema had je en is dit een reeel plan?
Heeft iemand ook tips hoe lang je overal het best kan blijven.
Zoals ik al zei lees ik veel maar van andermans ervaring kan je natuurlijk ook heel snel leren.
Bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht