Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

los angeles & las vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
mizzfreaky24
Amerika-newbie

los angeles & las vegas

Bericht door mizzfreaky24 »

hallo,

ik ga 15 oktober naar amerika, eerste keer vliegen dus erg spannend allemaal. heb een aantal vragen, en hoop dat iemand wat antwoorden heeft.

we willen met een camper van las vegas naar los angeles rijden, dit wordt echter door veel mensen afgeraden omdat je door de woestijn moet, maar heb opgezocht dat het iets van 400 km is, dus dat moet te doen zijn, zijn er sites waar je kunt zoeken op beschikbaarheid van campers en prijzen enzo, en of je beter vanuit nederland kunt boeken?

moet je van te voren een plaats reserveren met de camper op bv een camping?

ik heb ook gehoord dat je met een nl pin pas daar ook geld kunt pinnen, is dit waar?

heb eigenlijk nog 1001 vragen, heb al wel veel info van internet, maar wil graag goed voorbereid zijn, dus als iemand nog praktische tips heeft, zijn ze meer dan welkom.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Van vegas naar L.A. is zeker te doen en het is niet zo dat je niemand tegen komt in de woestijn want de weg tussen vegas en L.A. is een redelijk drukke weg.

Mike
mizzfreaky24
Amerika-newbie

Bericht door mizzfreaky24 »

er blijkt nu iemand niet mee te gaan, dan is het waarschijnlijk niet voordelig om een camper te huren met 3 personen. weet iemand of je je extra moet verzekeren als je bv hulp nodig hebt onderweg, zoals anwb ofzo?
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

De weg van Vegas naar LA leg je af in een kleine 4 uur. Onderweg zijn er verschillende benzinestations en eetgelegenheden. Het is een zeer druk bereden weg. Dus alleen zul je zeker niet zijn.
Makki
Anita

Bericht door Anita »

Hoi!

Weet je al welke route je gaat rijden? Wij vertrekken namelijk op 13 oktober naar Amerika! We landen in San Francisco en blijven daar tot 16 oktober; dan beginnen we aan onze rondreis!
Wie weet komen we elkaar tegen!

Wij gaan met een auto rondrijden, dus ik kan je niet helpen met je vragen over campers. Maar misschien kan ik je wel helpen met je andere vragen (al zijn we zelf nog niet daar geweest natuurlijk!).

Groetjes en veel plezier, ook met de voorbereidingen!

Anita
Bushmaster
Amerika-expert

3 mensen in de camper

Bericht door Bushmaster »

3 personen is eigenlijk net te weinig als je het finacieel bekijkt (3 personen kunnen in een hotel op 1 kamer).

V.w.b. problemen met de kamper, hoeft je je als verhuurder geen zorgen te maken, alle verhuurmaatschappijen hebben een hulplijn (24/7) voor problemen met hun voertuigen, meesal wordt je dan doorverwezen naar een lokale garage.

Tarieven van camperverhuur kun je vinden op;
http://www.elmonte.com
http://www.cruiseamerica.com
http://www.roadbear.com
http://www.moturis.com
maar er is ook een nederlandse site die de tarieven van bovenstaande allemaal vegelijkt, ik ben alleen even de URL kwijt (zoeken we op)
**** gevonden: http://www.camper.nl ****

De weg van LA naar LV is in amerikaanse begrippen maar een klein stukkie door de woestijn, niets iets om jezorgen over te maken.

Nog een laatste tip, laat je geen Internatinaal rijbewijs aan praten door de ANWB (geldverspilling)
Laatst gewijzigd door Bushmaster op 12 sep 2004, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Inderdaad geen probleem om van LA naar Las Vegas te rijden.
Je rijdt inderdaad door de woestijn maar daar merk je niets van met de airco 8)
Zelf heb ik het nooit in 4 uur gered. Ik heb er de keren dat ik het gereden heb 7 uur over gedaan. Dan rij je wel relaxed en heb je nog voldoende tijd om her en der te stoppen.
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Wij hebben deze route op de motor gereden en wij zijn er ook nog!
Lekker doen die route, op het moment denk je dat je "dood" gaat van de hitte, stil staan is bijna niet te doen, we kregen al rijdend water aangereikt, maar achteraf is het een hele gave ervaring.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: los angeles & las vegas

Bericht door Rob »

mizzfreaky24 schreef:hallo,

ik ga 15 oktober naar amerika, eerste keer vliegen dus erg spannend allemaal. heb een aantal vragen, en hoop dat iemand wat antwoorden heeft.

we willen met een camper van las vegas naar los angeles rijden, dit wordt echter door veel mensen afgeraden omdat je door de woestijn moet, maar heb opgezocht dat het iets van 400 km is, dus dat moet te doen zijn, zijn er sites waar je kunt zoeken op beschikbaarheid van campers en prijzen enzo, en of je beter vanuit nederland kunt boeken?

moet je van te voren een plaats reserveren met de camper op bv een camping?
Hoi,

Een site reserveren op een campground is in de periode dat jullie gaan zeker niet nodig, hooguit in het weekend als je langs de kust van CA of in een van de populaire NPs wil staan, door de week is er volop ruimte.
Kijk ook eens op de site van RVTracks, http://www.rvtracks.com deze heeft vaak de goedkoopste camperhuur prijzen, zelf heb ik er de laatste keer ook geboekt en dat is zeer goed bevallen, lees onze reisverslagen er maar eens op na.
Overigens ben je wel redelijk laat om nu pas een camper te boeken maar omdat je buiten het seizoen zit valt het misschien mee.
Gr.
Rob
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Lijkt mij ook geen probleem hoor!
Je mag alleen niet met de camper door Death Valley (ik weet trouwens niet of dat in oktober ook nog geldt).

Enne: pinnen kan je inderdaad gewoon doen bij een geldautomaat. Ik weet niet of je ook bij de kassa kan pinnen, maar met de creditcard kan je altijd en overal terecht!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Inge schreef:Lijkt mij ook geen probleem hoor!
Je mag alleen niet met de camper door Death Valley (ik weet trouwens niet of dat in oktober ook nog geldt).
Dat geld alleen voor de hete zomer maanden Juni, Juli en Augustus.
Gr.
Rob
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer