Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vanavond op tv
vanavond op tv
Untamed North America
12 delige serie over de natuur in de VS, Canada en Alaska
Ned2 19:55
12 delige serie over de natuur in de VS, Canada en Alaska
Ned2 19:55
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Bedankt voor de tip, Mike. De videorecorder staat ingesteld!
Henriëtte
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
het is een beetje laat, maar ik zie het ook juist
Ik weet niet of het de moeite of heel boeiend is, maar ik ga zeker eens kijken
vanav om 21u05 op CANVAS (Belgische zender)
Zender : Canvas
Datum : 21/01/2007
Begintijd : 21.05
Eindtijd : 22.00
Land : GB
Aflevering : 2/2
Info : Docudrama (BBC) over een catastrofale vulkaanuitbarsting onder het Yellowstone National Park in de VS, die de hele wereld voor lange tijd in duisternis dompelt.
Inhoud : De Amerikaanse bevolking krijgt de raad om zich voor te bereiden op een uitbarsting die mogelijk drie dagen duurt. Wanneer Rick vanuit Washington naar Yellowstone terugvliegt, merkt hij dat de uitbarsting al veel groter is dan verwacht. Hij weet zelfs niet hoe lang ze nog zal duren. Satellietbeelden bevestigen dat het een echte superuitbarsting is. Gedurende de zes volgende dagen volgt Supervolcano Rick en de hulporganisaties die voor de uitdaging staan om 25 miljoen mensen van onder de assen te bevrijden. Wanneer de uitbarsting eindelijk voorbij is, worden de gevolgen van de superuitbarsting duidelijk: een post-apocalyptische wereld.
Info : Docudrama (BBC) over een catastrofale vulkaanuitbarsting onder het Yellowstone National Park in de VS, die de hele wereld voor lange tijd in duisternis dompelt.
Inhoud : De Amerikaanse bevolking krijgt de raad om zich voor te bereiden op een uitbarsting die mogelijk drie dagen duurt. Wanneer Rick vanuit Washington naar Yellowstone terugvliegt, merkt hij dat de uitbarsting al veel groter is dan verwacht. Hij weet zelfs niet hoe lang ze nog zal duren. Satellietbeelden bevestigen dat het een echte superuitbarsting is. Gedurende de zes volgende dagen volgt Supervolcano Rick en de hulporganisaties die voor de uitdaging staan om 25 miljoen mensen van onder de assen te bevrijden. Wanneer de uitbarsting eindelijk voorbij is, worden de gevolgen van de superuitbarsting duidelijk: een post-apocalyptische wereld.
Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
Degenen die het niet hebben gezien hebben niets gemist, want het was eigenlijk niet zo boeiendStefandb schreef:het is een beetje laat, maar ik zie het ook juist
Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
Op dvd gezien, bizarre film. Treadwell was gek, hij zag zichzelf als beschermer van de grizzly's daar. Alleen het was in Katmai NP en daar zijn ze dus al beschermd.
Wel een boeiende documentaire en zeker de moeite waard maar deze man (gesponsord door oa Leonardo DiCaprio) had ze op een gegeven moment niet meer op een rijtje.
Wel prachtige beelden overigens.
Wel een boeiende documentaire en zeker de moeite waard maar deze man (gesponsord door oa Leonardo DiCaprio) had ze op een gegeven moment niet meer op een rijtje.
Wel prachtige beelden overigens.