Het duurt nog even maar deze week van school te horen gekregen dat we goedkeuring hebben voor 2 weken verlof na de voorjaarsvakantie in 2021.

We kunnen dan gaan vanaf vrijdag 19 februari tot zaterdag 13 Maart.
Deze 3 weken willen we heel graag doorbrengen in het zuiden inclusief Florida. Wij bestaan uit 8 personen: mijn man en ik, onze 5 kinderen van dan 11, 9 en 5 en mijn zusje. Ons grootste doel is Orlando en hier willen we ook minimaal 10 dagen een villa huren. dan blijven er nog 12 dagen over om een leuke rondreis te plannen. Nu hebben we verschillende ideeën waar ik graag jullie mening over wil. De eerste is starten in Washington en dan langzaam afzakken naar Orlando. Of starten in Atlanta en dan via Great smokey mountains, charleston en Savannah naar Orlando. Mijn grootste twijfel is of eind februari wel een goede periode is om deze rondreis te maken of dat het beter is om wat meer in de buurt van Florida te blijven en Washington en GSM niet te doen. Andersom kan natuurlijk ook dus om te beginnen in Orlando en dan naar boven te reizen. Vooral GSM lijken me echt prachtig maar ben bang dat we daarvoor nog te vroeg zijn. Dus graag jullie ervaringen zodat we in ieder geval een begin en eindpunt kunnen bepalen en we dit vol kunnen gaan plannen. (ik weet dat het nog heel ver van tevoren is, maar na onze laatste rondreis in het zuidwesten in 2011 ben ik zo enthousiast dat we eindelijk weer die kant op gaan, dat ik alvast van de voorpret wil genieten

Groetjes Laura.