Ik vlieg naar Atlanta en wil de eerste nacht (kom laat aan) in een hotel bij de luchthaven slapen. Weet iemand een niet al te duur hotel met een makkelijke shuttle verbinding en ontbijt? Ik wil de volgende dag weer terug naar de luchthaven om mijn auto op te halen.
Dan zou ik twee dagen in Atlanta willen verblijven, heb al beetje gekeken naar hotels maar voor kamers voor 1 persoon schrik ik nog al van de prijs. Ik wil in een wijk waar je ook lopend wat dingen kunt zien/doen. Heeft iemand een tip en ook voor een hotel?
Daarna slaap ik 1 nacht in Chattanooga, in het trein hotel. En dan 5 dagen in Nashville.
Hierna nog onbekend en kan ingevuld worden met vanalles. Ik ga dan door Alabama richting het zuiden (Mobile). Toen ik daar studeerde had ik geen auto en dus ook niet heel bekend. Zou er een Alabama “freak” actief zijn op dit forum? Die mij wat leuke tips kan geven. Ook welk plaatsje zou ik naar toe moeten gaan, Florida wellicht om een paar dagen strand mee te pakken?
Ik heb ook nog wat praktischere vragen:
Geen held met rijden in berggebieden enzo, zeker ook omdat ik alleen ben wil ik dit vermijden. En tav de veiligheid alleen te rijden verblijven in motels langs de weg? Iemand daar ervaring mee? Gezond verstand gebruiken uiteraard
Zit er aan te denken om een simkaart te kopen met unlimited data, dit vooral voor google maps. Een tomtom oid lijkt mij dan niet nodig toch?
Nou hoop leuke tips te krijgen en bedankt alvast!